Jump to content
Annons

HEAVE Neverfall


Heave

Recommended Posts

Annons

Hoppas du inser att du fått mig att gilla hårdrock, det verkar inte gå över. Onda människa!

Varenda hårstrå på kroppen reser sig av välbehag 2:20 in i låten. Är dock liiite tveksam till skriket som avslutar partiet. Men men, ännu en grym låt som hamnar i min nyskapade hårdrockplaylista.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas du inser att du fått mig att gilla hårdrock, det verkar inte gå över. Onda människa!

Varenda hårstrå på kroppen reser sig av välbehag 2:20 in i låten. Är dock liiite tveksam till skriket som avslutar partiet. Men men, ännu en grym låt som hamnar i min nyskapade hårdrockplaylista.

Jupp! Ond som få! hehehe... Du får väll beställa en platta sen då? Du ska få specialrabatt för att du ska komma över till den mörka sidan! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra! 😳 Inte riktigt min typ av hårdrock och sången känns lite nervig men bra ändå.

Vad använder du för gitarrprylar?

Gitarren har Mike Wead från King Diamond skött ljudet till men jag tror det var en liten GK genom en 4*12a på en 7 strängad Ibanez!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra! 😳 Inte riktigt min typ av hårdrock och sången känns lite nervig men bra ändå.

Vad använder du för gitarrprylar?

Gitarren har Mike Wead från King Diamond skött ljudet till men jag tror det var en liten GK genom en 4*12a på en 7 strängad Ibanez!

Bra bett i ljudet, därav min nyfikenhet, tack för svaret! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...