Jump to content
Annons

Nästa Studiofestival (Omgång 3)


Neko

Recommended Posts

OK, jag är helt klart på som lekledare om ni vill.

Föreslår att vi gör så här, vi har ju ett gäng strålande förslag här i tråden. Men vi har ju oxå sagt att överraskningseffekten är viktig, så låt mig slå mitt kloka huvud ihop och vrida till lite tävlingsregler och välja ett koncept att annonseras här typ inom några dar, ok?

Här e mina nu urvridna badbrallor förresten, eftersom ni tjatade så jäkligt var jag tvungen att snabbtorka dom i Hackes microvågsugn, nåja....

DRpyre.JPG

Redigerat av hammagrella
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

OK, jag är helt klart på som lekledare om ni vill.

Föreslår att vi gör så här, vi har ju ett gäng strålande förslag här i tråden. Men vi har ju oxå sagt att överraskningseffekten är viktig, så låt mig slå mitt kloka huvud ihop och vrida till lite tävlingsregler och välja ett koncept att annonseras här typ inom några dar, ok?

Här e mina nu urvridna badbrallor förresten, eftersom ni tjatade så jäkligt var jag tvungen att snabbtorka dom i Hackes microvågsugn, nåja....

DRpyre.JPG

Lyyysande sickan! Jag väntar redan... Snygg micro föresten 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Är det någon som står på tur att anordna nästa festival, #4?

I annat fall så anmäler jag mig som stolt kandidat inför nästa Studiofestival #4

Har ingen färdig idé, men om ingen har nåt emot det så tar jag och funderar en tid medan ni andra blir tävlingssugna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...