Jump to content
Annons

Hockeypuck som vibrations dÀmpare


_johnny_

Recommended Posts

Annons
duracell (oregistrerad)

Man fÄr frÄga efter gummiduk, följ lÀnken sÄ hittar du rÀtt. Jag vet inte om dom sÀljer till privatpersoner dock. Dom vet nog inte riktigt vad vi studiobyggare anvÀnder dom till.

Jag hade kontakt med en snubbe som hette Lennart tror jag.

ln(at)national-gummi.se

/anders

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

sÀljer du sÄnna? hur mkt kostar kalaset isÄfall?

HÀr Àr en direktlÀnk till Auralex' beskrivning av dem. Har inte hunnit lÀgga upp nÄgot om dem pÄ min egen site Ànnu...

Svenska listpriset Àr 30:-/st och de sÀljs bara i 50-pack.

Prisdiskussioner om mĂ€ngdrabatter o dyl Ă€r inte lĂ€mpliga att ta i forumet, utan passar bĂ€ttre via mail... â˜ș

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

tjenna! det va ja som maila dig igÄr, ja ringde det företaget men sÀljaren sa att dom inte sÄlde nÄgot sÄdant....men ja kanske hamna fel?

Företaget sÀljer gummiduk av kloropren, vilket Àr i princip samma sak som neopren, som de karvar upp i rÀtt storlek vid bestÀllning, i vÄrt fall 50x50x12 mm. FörsÀljaren i frÄga kanske inte hÀnger med om man frÄgar efter "gummipluttar att dÀmpa ett studiogolv". Testa igen National-Gummi.

edit: sĂ„g inte att chefen duracell varit inne â˜ș

Redigerat av Rix
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 Ă„r senare...

Hej,

Vi "karvar" upp artiklar i precis den storlek som ni vill ha. 😄 Att sĂ€lja till privatpersoner Ă€r inga problem, dock sĂ„ Ă€r det alltid vissa minkvantiteter som mĂ„ste uppfyllas för att vi skall sĂ€tta igĂ„ng produktionen.

Vidare sÄ har vi Àven material för ljuddÀmpning och ljudisolering. Följ gÀrna lÀnken i inlÀgget ovan sÄ kommer ni in pÄ vÄr hemsida, dÀr vi har vÄra material.

Johan R. / National Gummi AB

Redigerat av Johan R
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...