trancer Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Perrra-Atmosphere Tjenixxen alla! Ny här på forumet, och tänkte slänga upp lite musik som jag själv gjort/gör, så ni får en liten glimt av vem jag är .. ska slänga upp studiobilder vid senare tillfälle, så jag blir en i mängden Gäääärna feedback! /Perrra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Allååhhha...Perrrrrra... stavade jag rätt nu? 😆 Lowcutta den úbertjocka basen lite...20, 25, 30 nånstans så får man bättre känsla för trycket... Javisst..jag köper allt sånt här..bring it on..... /D Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Haha Mircwar-Perrra 😳 Välkommen hit 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancer Posted May 25, 2004 Author Report Share Posted May 25, 2004 Allååhhha...Perrrrrra... stavade jag rätt nu? 🙂 Lowcutta den úbertjocka basen lite...20, 25, 30 nånstans så får man bättre känsla för trycket... Javisst..jag köper allt sånt här..bring it on..... /D haha.. jo.. jag vet .... jag har ju sagt att dom inte är korrekta i mastringen än ... lite småpul oxo som måste göras innan jag är helt färdig basen känns som att den slår igenom totalt när man drar på lite hehe .. men men, det är skojjsigt iallafall ! den va snabb den låten, tog nog bara 5 timmar eller nåt sånt .. så jag täntke rella den här .. men jag ska dra upp nån sk. gallup eller va det hette... så får folk betygsätta lite oxo 😳 /Perrra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl_B Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Haha Mircwar-Perrra Välkommen hit 😳 nää? skämtaru? orginalet?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Alltså...jag kan inte ta ner låten?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Alltså...jag kan inte ta ner låten?! 😉 Inte jag heller. Hela perrrrrra.nu verrrrkarrr varrrra nerrrre. 😄 Ser fram emot en personlig presentation av dig Perrra, du verkar vara ett känt namn redan innan du kom hit. En sån som jag som inte vet varför undrar varför... 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Se där... du behöver visst ingen presentation... 😄 http://susning.nu/Perrra http://susning.nu/Mircwar Du har t.o.m en egen fanclub, fan... 😛 http://perrafans.50megs.com/ Gratulerar till framgången!! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 Jag kan inte heller få ner låten, vad är fel??? 😏😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts