Dj Mainstream Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Hejsan. Jag installerade Logic på min pc häromdagen och när jag skulle ställa in ljudinställningarna så klickade jag i PC AV av någon anledning. Programmet startades om och sen dess kommer jag inte in i logic längre. Laddningen stannar på: "PC AV:EASI MME (Direct Show Plug-Ins Init)" Jag har testat att installera om logic, tagit bort all registerinformation och installerat om, men inget funkar. Inställningen ligger fortfarande kvar... Snälla hjälp
Piccazzo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Stäng av ljudkortet i System mappen och starta upp logic. Avklicka PC AV och stäng Logic. Återaktivera Ljudkortet och starta Logic så ska det ha fixat sig.
Dj Mainstream Postat 17 februari 2006 Trådstartare Postat 17 februari 2006 Tack så hemskt mycket för det snabba svaret! Så simpelt 😆
Piccazzo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Nemas Problemas. Har råkat ut för samma sak ett par ggr och det tog ett tag att klura ut hur man gjorde. Konstig Logic PC bugg det där..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.