Jump to content
Annons

En skäggig karl dyker upp överallt...


ztevie

Recommended Posts

Har någon annan fått fenomenet att en bild på nån skäggig typ hamnar till vänster om vartenda inlägg?

Ofta 2 eller 3 på rad under ALLA medlemmars avatar. Jag börjar bli liiiite less på att se hans nuna nu.

Här är bilden som dyker upp överallt(Är det UmeMagnus?):

pip.gif

Redigerat av ztevie
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag ser bara en liten blå fyrkant... 😕

OK, nu funkar det... Av någon anledning ersattes de blå fyrkanterna ute till vänster av bilden jag pratade om.

För att inte alla ska tro att jag är redo för hispan så bifogar jag en screenshot som jag hann ta innan det började funka igen. Observera också någon med lång lugg uppe till höger...:

skum.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.. 😕

Ingen Firefox vs. IE debatt nu bara...?

Min gissning är att det är hallucinationer orsakade av akut syrebrist... din huvudbonad ser ut att sitta lite... eh tajt.

Ja, hade det varit så att skäggiga karlar dyker upp överallt pga det, så hade jag nog övervägt att börja med en lösare variant av huvudbonad... Kanske en moonboot?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig sett något sådant fenomen. Kör med IE i stället, så slipper du konstigheter... 😄

IE suger.. FFM regerar..

Just det - det är ju uppenbart i detta fallet... 😉😕

Det enda jag retar mig på i IE, är att man numera inte kan högerklicka på bilder och spara i befintligt format... Annars fungerar det klockrent i alla lägen.

Kollade förresten precis med Firefox också och jag ser inget sådant skumt med den heller...

Det är kanske hallucinationer ändå... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker hitta en orsak till fenomenet... Men det enda jag kommer fram till är att båda bilderna har en sak gemensamt: Extra mycket hår i ansiktet...?

Nåja, får väl vara glad så länge fenomenet håller sig till bilder på håriga saker så långt upp på kroppen? Brrrr....!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker hitta en orsak till fenomenet... Men det enda jag kommer fram till är att båda bilderna har en sak gemensamt: Extra mycket hår i ansiktet...?

Nåja, får väl vara glad så länge fenomenet håller sig till bilder på håriga saker så långt upp på kroppen? Brrrr....!!

😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, är det du som hackade hans dator?

jag har inte hackat hans dator,

det verkar som det är min bild istället för "report" knappen, så jag verkar ha blivit utnämnd till moderator utan att veta om det 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

eller så är Umemagnus inte alls den han utger sig för att vara. han är en digital artificiell intelligens som bara lever på Nätet. En Studios "Andersson" om ni vill. Han försöker täcka över sina brister på mänsklighet genom att prata om folkmusik... hmmm 😕😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

eller så är Umemagnus inte alls den han utger sig för att vara. han är en digital artificiell intelligens som bara lever på Nätet. En Studios "Andersson" om ni vill. Han försöker täcka över sina brister på mänsklighet genom att prata om folkmusik... hmmm  😳  😆  😄

Ähhh, han finns på riktigt. Det kan jag intyga, jag har nämligen träffat honom flera gånger!!!

Fast vem vet, jag kanske inte är på riktigt heller??? 😠

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland kan webbläsare få allmänt tuppujck av den lagrade sidcachen. Gå in i inställningar och töm webbläsarens cache så löser sig problemet.

Japp, jag ska "renraka" cachen så kanske dessa typer av bilder försvinner...?

Förmodligen! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det nu är en blå fyrkant istället för skäggiga gubben så är det nog att dom blåa fyrkanterna (som brukar visa hur många varningar en person har) på nåt sätt har bytts ut mot skäggiga gubbar.

Prova töma cachen och sånt, tror det är felet.

Link to comment
Dela på andra sajter

dom blåa fyrkanterna (som brukar visa hur många varningar en person har)

Nej, de visar nivå på medlemsskap.

pip.gif = Nykomling

pip.gifpip.gif = Medlem

pip.gifpip.gifpip.gif = Veteran

Aha. Kanske det. Van vid att varningssymbolerna ser ut så där (gör det på dom flesta andra forum jag besöker).

Iaf töm cache, kanske funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...