Jump to content
Annons

Vi behöver en ny gitarrist!


herwhisper

Recommended Posts

Vi i bandet (Her Whisper) söker en ny gitarrist eftersom den gamla har tappat orken och intresset.

En fördel om du kan lira solon, men inte ett krav.

Vi håller till och repar i Lysekil, men eftersom jag bor i Falkenberg så funkar det om du bor mellan Falkenberg och Lysekil. Åldrarna på oss i bandet är mellan 25 och 35.

Vi har precis blivit signade av ett Tyskt bolag STF-Records och håller på för fullt att spela in debutplattan. Den är tänkt att släppas i Juni någon gång.

Musiken är Heavy Metal! Så det blir en del live framträdanden både i sverige och tyskland, eventuellt andra länder.

Så känner du dig sugen så skicka ett PM till mig.

Här är en länk till en recension som vi fick på en platta som skulle blivit våran debutplatta, men med en massa strul med det förra bolaget så kom den aldrig ut.

LÄNK

Här är även en länk till våran hemsida

Som för övrigt är under konstruktion...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tänkte kolla på recensionen men..

Fatal error: Call to undefined function: message_die() in /usr/home/metazac4/public_html/hosted/domains/metal-invader.com/db/db/db.php on line 88
Link to comment
Dela på andra sajter

Känner en eller två stycken men tyvärr så är det så långt bort samt att de jag känner är jäklig på att spela men sitter hellre hemma och jammar till stereon istället.

Tyvärr, har försökt få de att kolla läget med band ute i musiksvängen men de är ju bara slackers som ej orkar nåt...bortkastat kan man tycka då de är suverän på guran men men...

Hoppas du hittar någon och lycka till

Mvh

Roger

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner en eller två stycken men tyvärr så är det så långt bort samt att de jag känner är jäklig på att spela men sitter hellre hemma och jammar till stereon istället.

Tyvärr, har försökt få de att kolla läget med band ute i musiksvängen men de är ju bara slackers som ej orkar nåt...bortkastat kan man tycka då de är suverän på guran men men...

Hoppas du hittar någon och lycka till

Mvh

Roger

Ja man får ju hoppas att det dyker upp någon snart!

Tycker att det borde ju finnas en eller annan gitarrist i Göteborgstrakten...hoppas bara att dom kan höra av sig till mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...