steve Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Goddag! Heter Stefan och huserar i Skövdetrakten! Har tidigare hĂ€ngt/hĂ€nger pĂ„ 99musik och GMFÂŽs planket (man kanske kĂ€nner igen nĂ„gra hĂ€r) över 30 med familj, dĂ„ligt med tid för musik, men kĂ€mpar pĂ„! Ăr botad Analogtaliban, men fortfarande en GearJunkie av mĂ„tt đ Brinner för vĂ€lljudande synthar OCH Valley Arts Custom ProÂŽs Kort och gott, hej pĂ„ er!
Gote Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 HallĂ„! VĂ€lkommen hit! "Ăver 30" Ă€r ju smidigt. Hur lĂ„ngt över? 33? 57? đ
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đ
steve Postat 24 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 24 januari 2007 đ oj vad tiden gĂ„r! Skrev ett inlĂ€gg och sen loggade jag ut i typ ett Ă„r đ Fick totalbryt pĂ„ det "nya" 99musik sĂ„ jag ger detta fina forum min tid istĂ€llet! Hej igen đ
android Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hej Steve! Dig kĂ€nner man ju igen... đź VĂ€lkommen hit pĂ„ riktigt nu dĂ„... Men 99 tar sig nog det ocksĂ„ med tiden, sĂ„ jag hoppas att du inte gett upp det helt.
RoBERT Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hej och vĂ€lkommen igen! đ Steve... Hmm... Valley Arts... Hm... đź Du diggar inte Mr Steve Lukather dĂ„ eller? đ
steve Postat 25 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 25 januari 2007 Hej och vĂ€lkommen igen! đ Steve... Hmm... Valley Arts... Hm... đ Du diggar inte Mr Steve Lukather dĂ„ eller? đ Haha jo! Steve Lukather har en speciell plats i musikerhjĂ€rtat ihop med JMJ, DM. Och att inte förglömma, en viss SRV! đ
steve Postat 25 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 25 januari 2007 Hej Steve! Dig kĂ€nner man ju igen... đ VĂ€lkommen hit pĂ„ riktigt nu dĂ„... Men 99 tar sig nog det ocksĂ„ med tiden, sĂ„ jag hoppas att du inte gett upp det helt. KĂ€nner igen dig med Android đ AngĂ„ende 99an sĂ„ tror jag inte det! För min del har beslutet legat och grott en lĂ€ngre tid, att de sabbar skiten var bara den sista lilla droppen! Hade inte du en Polysix?
android Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Ok, ja du gör sjĂ€lvklart som du vill med 99... Studio Ă€r ju ett trevligt forum det ocksĂ„. đ Visst har jag en Polysix. En trevlig lite synth...! đ
steve Postat 25 januari 2007 TrÄdstartare Postat 25 januari 2007 Polysix Àr en underskattad rackare!
Mein (oregistrerad) Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Tjena Mr BMW! Som du ser Ă€r jag ocksĂ„ en flitig skribent hĂ€r. đ /Mein
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.