Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ja, vad sÀger man.. Svensk(frÄn Eskilstuna),men bor i Oslo sen 7 Är tillbaka..Spelar punkrock med 2 svenska flickor och en engelsk man i GOLDCRUSH( www.goldcrush.no ) och har Àven ett industrial/EBM(eller vad man nu ska kalla det) projekt..Har hÄllt pÄ med musikinspelning ett bra antal Är, kör Cubase SX nu..NÄgra bra band: RAMONES, Hanoi Rocks, Cramps, Sonics,Wumpscut, New Model Army, Dead Bolt, Hocico, Sober(det svenska frÄn Skinnskatteberg eller nÄt liknande), Burning Kitchen, Roky Erickson, Sisters of Mercy, Misfits och Danzig..und so weiter..Jolene med Dolly P Àr en av vÀrldens bÀsta sÄnger..Spelar gitarr..tycker att dette Àr ett vÀldigt trevligt forum dÀr folk(i stort sett) behandlar varandra med respekt..det var det:o)....Mathias

Redigerat av TUFFTUFFTUFF
Annons
Postat

*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

Kom in och slĂ„ dig ner! 😄

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😆

Postat
*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😉

Varför Ă€r det alltid Linus som visar runt? 😏

*knuffar bort Linus*

Du fĂ„r ha fötterna pĂ„ soffbordet! 🙂 Men toaletten Ă€r sönder.

VĂ€lkommen! 🙂

Postat
*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

Kom in och slĂ„ dig ner! 🙂

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😄

*knuffar bort Linus*

Du fĂ„r ha fötterna pĂ„ soffbordet! 🙂 Men toaletten Ă€r sönder.

VĂ€lkommen! 🙂

Linus har möblerat och hittar bra hĂ€r, plus att han hĂ„ller fingrarna borta frĂ„n mina öl, ok?! 😉

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

prippe (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen ....... 🙂

Postat

VÀlkommen, jag hittade fler rÀtt pÄ din lista:

RAMONES, Cramps, Sonics, Roky Erickson (fast jag föredrar 13th floor elevators), Misfits och Danzig

hoppas du ska trivas hĂ€r. 😏

Postat
*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😄

*knuffar bort Linus*

Du fĂ„r ha fötterna pĂ„ soffbordet! 😄 Men toaletten Ă€r sönder.

VĂ€lkommen! 😄

Linus har möblerat och hittar bra hĂ€r, plus att han hĂ„ller fingrarna borta frĂ„n mina öl, ok?! 😄

okej 😄

Postat

Att toan Àr sönder Àr inget problem,jag klarar ÀndÄ aldrig att trÀffa rÀtt..Tack,tack tusen tack för varmt vÀlkommnelse:o)..Nej,jag gick pÄ Rinman,men det Àr WAY back in time..Schysst att nÄgon hittade nÄgra "rÀtt" i listan i alla fall.."You put one foot up..you put another foot up..put another foot up..and youŽre aboard.."

Postat

lyssnade pÄ era lÄtar pÄ hemsidan och det lÀt riktigt bra, mycket trevliga lÀnkar ocksÄ.

Brukade vara en hel del i E-tuna för en 10 Är sedan, max500 mm.

kÀnner du Finnfan, Jallo, Crashmange mfl.?

Postat

Tusen tack,det var snÀllt:o)De inspelningarna kÀnns dock lite gamla+att det Àr trummaskin(eller inte trummaskin,men programmerade trummor dÄ) dÀr,hmmm...men vi hÄller pÄ att spela in nytt nu,sÄ jag lÀgger vÀl upp nÄt nytt eftervart kan jag tÀnka..Haha,vad gjorde du i Eskilstuna?Jag och Herr Juho arrangerade punk-konserter ihop pÄ ett stÀlle som hette Bruket,det slutade nog oftast i fylleslag..men kommunen betalade:o)..kanske det förresten kan vara för sÄn cirka 10 Är sen?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.