Jump to content
Annons

FL studio producer edition 5.

Recommended Posts

ReFlux (oregistrerad)
Postat

Hejsan! jag har precis skaffat mig FL studio producer edition 5....Men det är lite krångligt, jag behöver i princip hjälp med allt!! nån som har lust att hjälpa mig? 🙂

Annons
Postat

Vad är det som e krångligt med detta.Det är det lättaste musikproget som jag har sett. förklara vad som är det krångliga med det så kanske jag kan hjälpa dig 😄

Postat
Vad är det som e krångligt med detta.Det är det lättaste musikproget som jag har sett. förklara vad som är det krångliga med det så kanske jag kan hjälpa dig 😄

Ingenting är lätt om man inte kan det.

Postat
Vad är det som e krångligt med detta.Det är det lättaste musikproget som jag har sett. förklara vad som är det krångliga med det så kanske jag kan hjälpa dig 😕

Det var inte jag som skrev! Skyller helt å hållet på honom.

---------------------------------------

Om du inte orkar läsa manualen så kan du alltd kontakta någon bra fl:are.

Postat
Vad är det som e krångligt med detta.Det är det lättaste musikproget som jag har sett. förklara vad som är det krångliga med det så kanske jag kan hjälpa dig 😆

Det var inte jag som skrev! Skyller helt å hållet på honom.

---------------------------------------

Om du inte orkar läsa manualen så kan du alltd kontakta någon bra fl:are.

spelar väl inte så stor roll vem som skrev det?

Jag fick ju fram mitt budskap iaf 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.