Jump to content
Annons

[H]andikappomsorgen 2006


Gew

Recommended Posts

Jag vill börja med att hälsa er allesammans hjärtligt välkomna till mitt lilla krypin som jag då skapade för bara några minuter sen. Här är det då tänkt att jag ska försöka presentera mig själv. Vad finns det att berätta egentligen? Nae, jag är nog ingen särskilt intressant person så det skulle nog mest bli pannkaka av alltsammans om jag ens försökte. Eller vänta nu, fel av mig. Jag är världens kanske intressantaste människa, och därför bör ni hinna se/höra/uppleva så mycket som möjligt av mig innan ni passerat detta livet.

Jag är en levnadsglad(?) kille född en knapp månad efter att Ed Gain passerade vidare. Frågan är om det var en ren slump eller om det kanske var något form av Omen? Tyck inte att jag är knäpp i onödan men det är sånt där med tecken som förbryllar mig allra mest här i livet. Somliga väljer att kalla mig opportunist medan jag själv mest koncenterar min tid på att hitta samband där de allra minst platsar.

Nej, skämt och sido så har jag hunnit se ormen komma i alla(!) dess skepnader. Är således inte särskilt orolig för något alls förutom då möjligtvis en HIV-infektion som skulle försvåra den vilda fortplantning som jag planerat att hinna med under livet. Flera kvinnor? Nejdå jag fann min älskade för länge sen. Här har ni henne.

whoa-zandra.jpg

Jag själv då? Alltför lite fokus på mig själv eller hur. Jag håller med, människor brukar säga till mig att jag inte ska låta mitt ADD ta överhand och det är därför jag nuförtiden brukar försöka fokusera allt mer på människor omkring mig. Jaja, här har ni iaf mig själv i ett nafskast.

kräkbild

Nu till den viktiga biten, musiken. I början av detta nya millenium satt jag på lokala kommunhuset och blev tjatad på av en ond socialsekreterare. Mamma tog de största smällarna så jag kunde mest koncentera mig på mina viktiga tankebanor. På vägen ut snöade jag fast vid en skylt. "Handikappomsorgen". Då jag greppade micken första gången redan förra århundrandet kände jag att det där kunde bli en klick att sätta vispgrädde i. Sagt och gjort. Gruppen skapades och redan efter några veckor skapade vi stora rubriker. Det har vuxit och vuxit och idag känns det [ibland] nästan som att det håller på att rinna ut mellan fingrarna på mig, men då tar jag mig alltid samman och lovordar mig själv och mina tappra kamrater för att vi har byggt upp denna fantastiska musikmetropol. Jag tycker att jag har gjort mig förtjänt av en rejäl klick feedback nu, eller är det någon som har något att invända?

Handikappomsorgen 2006

´ EST. 2001 & still numbero uno on the m.i.c ´

Edit: redigerade bilden för känsliga tittare. Finns kvar som länk.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Danny Cort (oregistrerad)

Vad har det här med handikappomsorg att göra???

Din flickvän? eller du som tvingas umgås med en sån flickvän?

Jag önskar dig inte välkommen, men jag hoppas att jag får chansen att slå in pannbenet på dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har det här med handikappomsorg att göra???

Din flickvän? eller du som tvingas umgås med en sån flickvän?

Jag önskar dig inte välkommen, men jag hoppas att jag får chansen att slå in pannbenet på dig.

Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstår det hela rätt. Och även om jag tycker bilden är en aning motbjudande så är en önskan om att slå in pannbenet på någon inte bättre. 😎😉

Välkommen säger jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har det här med handikappomsorg att göra???

Din flickvän? eller du som tvingas umgås med en sån flickvän?

Jag önskar dig inte välkommen, men jag hoppas att jag får chansen att slå in pannbenet på dig.

Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstår det hela rätt. Och även om jag tycker bilden är en aning motbjudande så är en önskan om att slå in pannbenet på någon inte bättre. 😠🙂

Välkommen säger jag...

Så, så... då tar vi det piano mina herrar. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har det här med handikappomsorg att göra???

Din flickvän? eller du som tvingas umgås med en sån flickvän?

Jag önskar dig inte välkommen, men jag hoppas att jag får chansen att slå in pannbenet på dig.

Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstår det hela rätt. Och även om jag tycker bilden är en aning motbjudande så är en önskan om att slå in pannbenet på någon inte bättre. 😆🙂

Välkommen säger jag...

Så, så... då tar vi det piano mina herrar. :rolleyes:

Piano? 😛

Pyjamas? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker merparten av er här verkar vara schyssta killar. Jag har redan fattat tycke för er och kommer vad det ser ut inte heller att lämna er (i fred?🙂) i första taget. Lite trist med bboardet att det inte går att Edita sina threads i efterhand. Om ngn mod/adm — som har möjlighet — läser detta (utan att tycka att min "glada presentationsbild" är alldeles för äcklig o ist ta bort den) så skulle det vara supernice om den kunde redirectas mot "http://gew.webblogg.se/images/pict0125_1132656566.jpg" som är lite mer skalmässigt förfinad (i det mindre).

Jag lämnar nu talarstolen öppen för frågor. Seså, nåt måste ni väl undra?! 😄

Jag sänder er min kärlek. Denna kärlek når även ut till dig som ville slå ut mitt pannben. Jag förstår inte vad som fått dig att känna en sån förskräcklig avsky för mig men du verkar iaf vara en riktig stekare så jag beundrar dig på avstånd 😱

Nu ska jag dricka upp mitt kvällskaffe och sedan gotta mig åt min senaste lyricism. Den kommer att poppas på sajten så snart alla medlemmar har sina strån dragna. Ingen har väl backat för lite spö i backen förrut va? 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har det här med handikappomsorg att göra???

Din flickvän? eller du som tvingas umgås med en sån flickvän?

Jag önskar dig inte välkommen, men jag hoppas att jag får chansen att slå in pannbenet på dig.

Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstår det hela rätt. Och även om jag tycker bilden är en aning motbjudande så är en önskan om att slå in pannbenet på någon inte bättre. 🙂😳

Välkommen säger jag...

Så, så... då tar vi det piano mina herrar. 😆

Piano? 😳

Pyjamas? 🙂

Ja, piano. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite trist med bboardet att det inte går att Edita sina threads i efterhand.

Nu går ju faktiskt det... leta efter knappen "Ändra" i din ursprungliga post.

Du måste hjälpa mig mannen.

Jag vill så gärna men har så himla stora problem 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite trist med bboardet att det inte går att Edita sina threads i efterhand.

Nu går ju faktiskt det... leta efter knappen "Ändra" i din ursprungliga post.

Du måste hjälpa mig mannen.

Jag vill så gärna men har så himla stora problem :rolleyes:

Sure thing, vad är problemet? Hittar du knappen "Ändra" ? 😠

Om inte; titta på din ursprungliga post. Hittar du raden med datumet? Följ raden

ända ut till höger. Klicka "Ändra" (eller om det står "Edit" med någon annat forum-skin kanske).

Ja, du lyckades medans jag postade mitt svar antar jag.. 😆

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bryr mig faktiskt inte längre vad ni tycker om och/eller svarar mig.

Jag har lyckats fixa "Ändra" själv så jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig längre. Vill du som känner dig träffad komma och kontra mig 1on1 så är du så varmt välkommen. Jag har min AK redo för ditta ansikte; hewra! ,.-==== PANG PANG! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bryr mig faktiskt inte längre vad ni tycker om och/eller svarar mig.

Jag har lyckats fixa "Ändra" själv så jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig längre. Vill du som känner dig träffad komma och kontra mig 1on1 så är du så varmt välkommen. Jag har min AK redo för ditta ansikte; hewra! ,.-==== PANG PANG! xD

😆

Jag försöker, men jag förstår inte...

Jag har lyckats fixa "Ändra" själv så jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig längre.

Då det var jag som hint:ade om att det går ändra så kan jag inte hjälpa att fundera om det är mig du snackar om?

Och vad gäller "en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-än-att-trycka-ner-på-mig" så

ser du saker som inte finns.. (om det nu var mig du snackade om?)

Hursomhelst, välkommen hit. Hoppas du kommer trivas och att dina

möten med människor här kommer flyta på smidigt.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...