Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Den hÀr kanske varit pÄ tapeten tidigare, men den Àr vÀrd en ny titt tycker jag.

Det hÀr bevisar att man inte behöver dyra instrument och effekter för att fÄ till ett bra sound...

LÄNK

Annons
Postat
eh...bra sound, bastrummeljudet frĂ„n frysen var ok, men resten... 😎

Va! Ljudet Ă€r ju klockrent! Blundar man sĂ„ tror man att det Ă€r ett proffsband som spelar med riktig grejer... 😏

Nja, jag var lite ironisk om jag ska vara Àrlig, tycker bara att videon Àr sÄ jÀdra kul...

Postat

Undrar hur de hÀr grabbarna tÀnker nÀr de ska köpa nya instrument?

"Hejsan Àr det Vitvaror AB? Jo, jag undrar om ni har fÄtt in nÄgra begagnade spisar och frysar.

Jag vill helst ha tag pÄ en 4-plattors ElectroHelios, gÀrna en -77:a eller -78:a, de har sÄ fin akustik... NÀ, det fÄr absolut inte vara glashÀll, de hÀr nya spisarna har sÄ dÄlig klang. Vintage ska det vara, jag begriper mig inte pÄ de nya moderna spisarna, finns ingen sjÀl i ljudet..."

Postat (redigerat)

Hahaha.

Koka soppa pÄ en spik i verkligheten.

Trummisens hĂ„r Ă€r metal nĂ€r han donkar 😎

Sedan tappade en byxorna. 😏

Redigerat av Eternal
Postat
Hahaha.

Koka soppa pÄ en spik i verkligheten.

Trummisens hĂ„r Ă€r metal nĂ€r han donkar 😎

Sedan tappade en byxorna. 😏

Jag tycker det bÀsta Àr att sÄngaren ser sÄ fokuserad och allvarlig ut. Och trummisen gÄr verkligen in för det hela, han Àr nog lika svettig som Lars Ulrich efter en konsert..?

Postat

jobbigt att behöva köpa en ny spis efter varje lÄt....

Postat

TÄnkte pĂ„ det ocksĂ„. Ena spisen var iof helt sönderslagen. Men de borde vĂ€l byta nĂ„n grej inför varje spelning?

Postat

TÄnkte pĂ„ det ocksĂ„. Ena spisen var iof helt sönderslagen. Men de borde vĂ€l byta nĂ„n grej inför varje spelning?

stammisar pĂ„ elgiganten kanske? 😏

oakleaf (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Det hÀr Àr det man menar med "spisa musik" eller?

Redigerat av oakleaf

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.