ztevie Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Den hĂ€r kanske varit pĂ„ tapeten tidigare, men den Ă€r vĂ€rd en ny titt tycker jag. Det hĂ€r bevisar att man inte behöver dyra instrument och effekter för att fĂ„ till ett bra sound... LĂNK
martinm Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 eh...bra sound, bastrummeljudet frĂ„n frysen var ok, men resten... đ
ztevie Postat 21 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 21 januari 2006 eh...bra sound, bastrummeljudet frĂ„n frysen var ok, men resten... đ Va! Ljudet Ă€r ju klockrent! Blundar man sĂ„ tror man att det Ă€r ett proffsband som spelar med riktig grejer... đ Nja, jag var lite ironisk om jag ska vara Ă€rlig, tycker bara att videon Ă€r sĂ„ jĂ€dra kul...
ztevie Postat 21 januari 2006 TrÄdstartare Postat 21 januari 2006 Undrar hur de hÀr grabbarna tÀnker nÀr de ska köpa nya instrument? "Hejsan Àr det Vitvaror AB? Jo, jag undrar om ni har fÄtt in nÄgra begagnade spisar och frysar. Jag vill helst ha tag pÄ en 4-plattors ElectroHelios, gÀrna en -77:a eller -78:a, de har sÄ fin akustik... NÀ, det fÄr absolut inte vara glashÀll, de hÀr nya spisarna har sÄ dÄlig klang. Vintage ska det vara, jag begriper mig inte pÄ de nya moderna spisarna, finns ingen sjÀl i ljudet..."
Eternal Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 (redigerat) Hahaha. Koka soppa pĂ„ en spik i verkligheten. Trummisens hĂ„r Ă€r metal nĂ€r han donkar đ Sedan tappade en byxorna. đ Redigerat 21 januari 2006 av Eternal
ztevie Postat 21 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 21 januari 2006 Hahaha. Koka soppa pĂ„ en spik i verkligheten. Trummisens hĂ„r Ă€r metal nĂ€r han donkar đ Sedan tappade en byxorna. đ Jag tycker det bĂ€sta Ă€r att sĂ„ngaren ser sĂ„ fokuserad och allvarlig ut. Och trummisen gĂ„r verkligen in för det hela, han Ă€r nog lika svettig som Lars Ulrich efter en konsert..?
allansson Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 jobbigt att behöva köpa en ny spis efter varje lÄt....
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 jobbigt att behöva köpa en ny spis efter varje lĂ„t.... TĂnkte pĂ„ det ocksĂ„. Ena spisen var iof helt sönderslagen. Men de borde vĂ€l byta nĂ„n grej inför varje spelning?
allansson Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 jobbigt att behöva köpa en ny spis efter varje lĂ„t.... TĂnkte pĂ„ det ocksĂ„. Ena spisen var iof helt sönderslagen. Men de borde vĂ€l byta nĂ„n grej inför varje spelning? stammisar pĂ„ elgiganten kanske? đ
oakleaf (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 (redigerat) Det hÀr Àr det man menar med "spisa musik" eller? Redigerat 23 januari 2006 av oakleaf
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.