Jump to content
Annons

Bättre sent än ännu senare?


ztevie

Recommended Posts

Jag har iofs häckat på det här forumet ett tag, fast aldrig presenterat mig riktigt...

Jag är en humorlös norrlänning som gör allt halvdant. Lirar gitarr och har gjort så alldeles för länge utan att bli mer än... ja just det, halvbra.

Fast jag har blivit ganska duktig på att lira med en hand, med den andra håller jag en knölpåk för att mota bort isbjörnar med.

Har spelat en del på krogen, småklubbar, trubadur och liknande, men det blev alldeles för tradigt att köra Creedence varenda helg så det gav jag upp.

Musikstilen går åt det hårdare hållet, och har kanske några alster på gång, tyvärr blir jag aldrig riktigt nöjd utan slänger alltid låtarna efter att de är halvgjorda(!)

Har iaf bestämt mig för att försöka göra klart nåt acceptabelt nån gång. Det är ett löfte!! OK då, ett halvt löfte åtminstone...

Om jag nu lyckas med det framöver kommer jag att behöva mycket hjälp med mixningen, och det blir er nobla uppgift.

Vi hörs inom ett halvår! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Trevligt med en presentation!

Jag gjorde heller aldrig klart några låtar annat än med bandet förrän i höstas, det är en enorm tillfredsställelse och jag har aldirg utvecklats så snabbt som jag gör nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

välkommen, du borde vara med i någon studio festival, då är du tvungen att få färdig låten ett visst datum, annars blir de oftast aldrig klara 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...