unitmx Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 jag kan inte så mkt om reason men skulle bara fråga om de går och använda VST Plugins i reason??
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Nix, det går inte! Däremot kan du synka Reason med en vst-host med Rewire-stöd (vilket de flesta stora sequencerapplikationer har) och använda vst-pluggar i hosten.
unitmx Postat 16 januari 2006 Trådstartare Postat 16 januari 2006 jaahaa Okeey tack så mkt 😆 håller på ladda hem Rewire.. jag skriver igen om jag behövde hjälp:p tackar
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 jaahaa Okeey tack så mkt 😆 håller på ladda hem Rewire.. jag skriver igen om jag behövde hjälp:p tackar Ladda hem Rewire? Det är inbakat i produkterna med Rewire-stöd.
unitmx Postat 16 januari 2006 Trådstartare Postat 16 januari 2006 allså nu fattar jga ingentgin .. kan du förklara exsakt vad jag ska göra!!?
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Förklara exakt vad du ska göra för att åstadkomma vad?
Linus Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 allså nu fattar jga ingentgin .. kan du förklara exsakt vad jag ska göra!!? Du ska använda en sequencer/DAW med ReWire, och den kan du koppla in Reason till. Så använder du något mer musikprogram än Reason? Isåfall vilket?
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Jag är dock fortfarande nyfiken, vad var det egentligen du laddade hem för något? 😆
Humor Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 (redigerat) jag är inte ett dugg nyfiken för jag skiter i alla andra så du behöver inte säga det för min skull. Men säg det gärna för linus & mornels skull, men då får du skriva "läs inte detta Humor" som de tre första orden. 😄🙁 Redigerat 16 januari 2006 av Humor
unitmx Postat 16 januari 2006 Trådstartare Postat 16 januari 2006 jaa de va ReWired.dll:D allså jag har inte fattat nånting än :S!! jag e nybörjaare!!!! förklara lite enkel va djag ska göra !! jag vill använda " Steinberg The Grand " i reason!! de e vst plugin men jag vet inte vad jag ska göra nu 🙁 hur kan jga få in den i reason i FL6 eller nåra andra program man behöver bara lägga in de i mappen så kommer den men jag vet inte om reason 😄 nu hoppas jag att ni fattar vad jag menar 😄!! ooof så mkt jag skrev 😄
Linus Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Har du Steinberg The Grand? Och FL6? Lägg The Grands dll-fil i mappen vstplugins så ska det finnas tillgängligt bland instrumenten i FL Studio. Du kan koppla Reason till FL 6 om du använder FL Studio som Rewire-host. Men det spelar ingen roll om du bara skulle använda VST-instrument. Vad tänkte du använda Reason till?
Linus Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Hoho unitmx, var tog du vägen? 😄 Vad tänkte du använda Reason till?
unitmx Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 jaa jag har fixat den nu 😎 jag gjorde som du sa!! men min fråga va det att om man kan lägga vst i reason 😮 !! tack
Henkera Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Kan rekomendera Sonar 5 om du skall använda rewire till Reason.
Recommended Posts