Mossman Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Hej Tänkte det var en kul idé om de som använder Pod XT kunde länka till sina egna favoritljud, egentillverkade eller nerladdade. Bra är ju om man anger: Ev. Modelpack Vilken gitarr du använt när du skruvat till ljudet Om det ska efterlikna någon speciell gitarrists ljud Bra idé eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrHans Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Annars finns det ju en sån sajt redan: http://customtone.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mossman Posted January 13, 2006 Author Share Posted January 13, 2006 Jo, det är klart, men jag tyckte att det skulle vara kul att prova studios läsares egna ljud Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrHans Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Blir inte det bara smalare, när hela världen ligger framför dina fötter på Customtone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mossman Posted January 13, 2006 Author Share Posted January 13, 2006 Blir inte det bara smalare, när hela världen ligger framför dina fötter på Customtone? men om JAG nu skulle vilja prova mina Studiovänners ljud och någon vill dela med sig så är det väl inget fel med det. Du behöver inte ladda hem ljuden, så slipper du problemen med att du blir smalare. 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrHans Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Nej absolut inget fel med det, tänkte bara att du får bäst resultat på en världssite där alla är pod xt användare. Kör på du! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mossman Posted January 13, 2006 Author Share Posted January 13, 2006 (edited) Tack ska du ha. 😆 (åter till vad tråden handlade om egentligen....) Edited January 13, 2006 by Mossman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts