Jump to content
Annons

prom queen


Recommended Posts

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
okej, det visste inte jag..trodde det hette highschool.. spelar det nån roll?

Klart det inte gör.

Ville bara skriva nåt.

Men jag lyssnade ju iallafall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar rumsklangen 😄 på trummorna men tycker att du borde försöka återskapa den klangen på resten av instrumenten. Tror du skulle få en mer harmonisk produktion då. 😄

Sången är cool men du sjunger lite "off-key" då och då.

Gitarrerna tycker jag är lite vassa, misstolka mig rätt, men jag önskar lite mer rundhet i ljudet.

Det är en cool effekt, när du glider på strängarna med vänsterhanden mellan ackorden, som passar in i låten på ett bra sätt, 😄 men det skär lite otrevligt i öronen med det ljudet du har nu.

Annars skön amerikansk feeling över hela låten. 😄

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
haha! jaja okej.. skit som vanligt eller?

Ey.

Jag skrev ingenting.

Jag fattar inget av den här typen av musik så hurivida det är bra eller dåligt får någon annan bedöma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat tycker jag låten var lite intetsägande.. Du har ju potential med lite Curt Cobain sång (vilket är bra), personligen känner jag att du skulle haft ett bättre grundmaterial! 😆 Fast jag gillar inte sån här musik riktigt så jag kan vara fel person att uttala mig.. 😕 Jag skulle vilja höra dig i nån annan låt!

Rock on! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

sideway (oregistrerad)

Har precis lyssnat på din låt och mitt utlåtande är som följer...

Jag tycker att låten är ganska tråkig...det händer inte så mycket...

sången är inte riktigt i fas om du förstår vad jag menar...om man ska vara lite positiv också så gillar jag puk soundet samt virveln låter skitigt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan. Går du i högstadiet och har en sån här röst? :rolleyes: Impad isf.

Din röst är det coolaste är. Funkar bra till musiken, men nyttjas inte till sin fulla potential, tror jag. Du tappar noterna på sina ställen när du slappnar av i rösten. Din styrka är att krysta från magen och riva av rösten, och när du inte gör det så faller det lite.

Kör hårt så håller det! Och gå till ett proffs och lär, så blir du dito! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...