martinm Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Att anvĂ€nda ett citat, och dĂ„ fĂ„ med namn pĂ„ den man citerar samt tid, Ă€r ju inget problem. Jag vill dĂ€remot veta hur man gör för att citera flera inlĂ€gg i en trĂ„d och dĂ„ ocksĂ„ fĂ„ med namnen samt tider. Alternativt att citera frĂ„n flera olika trĂ„dar. Jag har sett andra som har gjort detta men vet ej hur det gĂ„r till. HjĂ€lp, snĂ€lla đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Linus, hur fĂ„r du med datumet om du citerar nĂ„got frĂ„n en annan trĂ„d? LĂ€gger du in det manuellet eller finns det nĂ„gon funktion som jag har missat? Enkelt, jag klickar pĂ„ citera i den andra trĂ„den. Kladdar nĂ„t som kommentar, men klickar Förhandsgranska istĂ€llet för att posta. Sedan kör jag copy/paste pĂ„ komplett quote och postar i nĂ€sta trĂ„d istĂ€llet. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
martinm Postat 11 januari 2006 TrĂ„dstartare Dela Postat 11 januari 2006 (redigerat) Att anvĂ€nda ett citat, och dĂ„ fĂ„ med namn pĂ„ den man citerar samt tid, Ă€r ju inget problem.Jag vill dĂ€remot veta hur man gör för att citera flera inlĂ€gg i en trĂ„d och dĂ„ ocksĂ„ fĂ„ med namnen samt tider. Alternativt att citera frĂ„n flera olika trĂ„dar. Jag har sett andra som har gjort detta men vet ej hur det gĂ„r till. HjĂ€lp, snĂ€lla đ Linus, hur fĂ„r du med datumet om du citerar nĂ„got frĂ„n en annan trĂ„d? LĂ€gger du in det manuellet eller finns det nĂ„gon funktion som jag har missat? Enkelt, jag klickar pĂ„ citera i den andra trĂ„den. Kladdar nĂ„t som kommentar, men klickar Förhandsgranska istĂ€llet för att posta. Sedan kör jag copy/paste pĂ„ komplett quote och postar i nĂ€sta trĂ„d istĂ€llet. đ OK! Finns det nĂ„t annat sĂ€tt? Edit: Fick det att funka, men lite rörigt var det đČ Redigerat 11 januari 2006 av martinm Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 OK!Finns det nĂ„t annat sĂ€tt? Edit: Fick det att funka, men lite rörigt var det đ Nej, inte i dagslĂ€get. I vissa forum fungerar det sĂ„ att man trycker in citera-knappar pĂ„ samtliga inlĂ€gg man vill citera i en trĂ„d och dĂ€refter klickar pĂ„ en svara-knapp lĂ€ngst ner. Dock har jag upplevt att mĂ„nga i de forumen tycker Ă€ven det Ă€r lite klumpigt. Trots allt, det Ă€r inte sĂ„Ă„Ă„ ofta man citerar flera i ett inlĂ€gg. BĂ€ttre ett hĂ„lla det enkelt. Eller vad sĂ€ger ni andra? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jopp Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 (redigerat) Bra dĂ„ fick jag ocksĂ„ svar pĂ„ denna frĂ„ga och nu testning, testing, testing! Att anvĂ€nda ett citat, och dĂ„ fĂ„ med namn pĂ„ den man citerar samt tid, Ă€r ju inget problem.Jag vill dĂ€remot veta hur man gör för att citera flera inlĂ€gg i en trĂ„d och dĂ„ ocksĂ„ fĂ„ med namnen samt tider. Alternativt att citera frĂ„n flera olika trĂ„dar. Jag har sett andra som har gjort detta men vet ej hur det gĂ„r till. HjĂ€lp, snĂ€lla đ Testar den första Linus, hur fĂ„r du med datumet om du citerar nĂ„got frĂ„n en annan trĂ„d? LĂ€gger du in det manuellet eller finns det nĂ„gon funktion som jag har missat? Enkelt, jag klickar pĂ„ citera i den andra trĂ„den. Kladdar nĂ„t som kommentar, men klickar Förhandsgranska istĂ€llet för att posta. Sedan kör jag copy/paste pĂ„ komplett quote och postar i nĂ€sta trĂ„d istĂ€llet. đ Testar den andra Jopp đ Testar en tredje Det funkade ju smidigt. Tack för tipset! đđđ Redigerat 12 januari 2006 av pwayne Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 (redigerat) hm... Fick inte till det.. đ . Strunt samma Redigerat 12 januari 2006 av xdjs Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 hm... Fick inte till det.. đł . Strunt samma đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.