Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jaha sĂ„ det finns en medlemsprestentation, det hade jag fetingmissat, haha men men. BĂ€ttre sent Ă€n aldrig 😄

Jag Àr dÄ en grabb pÄ 17 Är som heter John. Jag bor i Vallentuna som ligger 2-3 mil norr om Sthlm. Just nu sÄ gÄr jag pÄ Rytmus, ett musiker/artist gymnasium som det sÄ fint heter. Spelar sjÀlv Piano, men har tröttnat, och försöker nu lÀra mig sÄ mycket som möjligt inom musikproduktion. Ska Àven försöka byta till en musikproduktions-linje pÄ skolan till hösten. SÄ förhoppningsvis kommer jag lÀra mig enormt mycket dÀr.

Ja det var vÀl lite om mig. Om ni vill höra vad jag gör för musik sÄ Àr det bara att hÄlla utkik bland demosarna. Jag kommer posta lite nya lÄtar inom en inte allt för lÄng framtid.

Annons
Postat (redigerat)
  Danabacken sa:
Akta skallen. 😎

mmm passa er sĂ€ger jag bara!!!!!!!!!! 😄

Redigerat av Exil
Postat

Tjenare!

Postat
  Danabacken sa:
  Citat
Hammer-man.jpg

😆

Akta skallen. 😎

VĂ€l kommen. 🙂

Dieselmannen? 😎

VĂ€lkommen hit i alla fall! 😄

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.