Danabacken Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 (redigerat) E:Mortal-låtarna 😄 djonas ett par också Mornels första trancedänga 🙂 ah!... karl - long way home!! 🙂 Damn, I love it! Den ligger fortfarande på hårddisken. 😉 sen vet jag inte.... Redigerat 9 januari 2006 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 (redigerat) Uj, jag har alltid svårt att komma ihåg allt bra, men de här sticker ut i minnet just nu iallafall... -First Class Lover (Matthew L). -Det mesta, men särskilt "That detail on your brow"! Har haft den låten i min mp3-spelare i fler månader nu... -Allt av Stefan E: Teliaroboten, Black and Blue... Edit: Diablo Swing Orchestra (Claypool) måste ju förresten nämnas också. Grymt sound och världens bästa gruppnamn!! Redigerat 9 januari 2006 av android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Karl – I was blind /första låten jag hörde av detta låtsnille men det finns många fler Nad Sylvan – Yellow Sky, Wellcome to the farm Happy Couples - Matthew Dullie Park Schopin - pianofx Egghuvud – He’s a lunatic /från en tidigare studiofestival Camilla spelar melodica - Lessons in love Hackeman – Sometimes 91:an - There´s no one in the world Matthew L – That detail on your brow Nelerion - Aldrig Mer, Alla minnen Avenue – Pi Amb Mind - The Legendary Treasure VaCum – Fusion Larsson – En liten låt Emser – Aftermath, Center of the core Blois - The egg or the hen, Your Kind Eliasson – Ride Distorted Man - For reasons found Rewind – Blues Grahn – Visa från berget /fast den var visst från 2004 Peter G - Take it easy Martinb - Be with Umemagnus – Halling Bonamici - Member of You Pwayne - Nu är det Jul Djonas - Go east to see my friends Oj det blev en lång lista och det är säkert några jag glömt. Sorry for that... Tack för omnämnande Karl och Stajo, det värmer i vinternatten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Uj, jag har alltid svårt att komma ihåg allt bra, men de här sticker ut i minnet just nu iallafall... -First Class Lover (Matthew L). -Det mesta, men särskilt "That detail on your brow"! Har haft den låten i min mp3-spelare i fler månader nu... -Allt av Stefan E: Teliaroboten, Black and Blue... Edit: Diablo Swing Orchestra (Claypool) måste ju förresten nämnas också. Grymt sound och världens bästa gruppnamn!! 😆 Visst glömde den eller dom 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Edit: Diablo Swing Orchestra (Claypool) måste ju förresten nämnas också. Grymt sound och världens bästa gruppnamn!! 🙂 Tackar för den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Mornels första trancedänga 🙂 😄 Tack Danabacken, det var väldigt fint av dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Julle låtarna fastnade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Mornels första trancedänga 🙂 🙂 Tack Danabacken, det var väldigt fint av dig! 😎 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Amelie du mort, elektronisk låt av någon som senare försvann. Blood Music - there is a war Padded Shoulders Marathon - Bevlar Stajo - I dont know. Jättefin Danny shorts Michelle 2005 Vidare tycker jag att det är dags för Smulan att komma tillbaka och göra fler låtar i stil med Shaded. Och att Hammis fortsätter att undersöka sin engelska sida. Hoppas att det blir mycket samarbete 2006, kompisar. Ha det fint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Edit: Diablo Swing Orchestra (Claypool) måste ju förresten nämnas också. Grymt sound och världens bästa gruppnamn!! 🙂 håller me, har redan låvat att stå och hoppa i publik havet nästa gång de spelar i götet 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Mornels första trancedänga 🙂 😛 Tack Danabacken, det var väldigt fint av dig! 😮 Trodde u den kom ut 06 så därför hade jag inte med den jue! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Glömde Pluffos Funky Force den var kämpego! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BobGeorge Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Har bara varit aktiv i omgångar sommar och höst, men några spontana: Rhythm Royale, Karl Pointing Backwards, Sylvan/Bonamici Welcome to the Farm, Blood Music Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Danny shorts Michelle 2005 Danny Short??? Det har jag inte hört förrut, men jag tror jag vet som har skvallrat... Tack för Shoutouten iallafall, kompis. Jag tycker att Happy Couples EP'n är en av 2005's guldkorn. & då går jag långt utanför forumets gränser... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 TordA-s alternativa cover på sig själv Jag upprepar Valli's post: Sabbaton, Fick mig att köpa en skiva. Vansinigt munter metal! 7 Gates (JJRockford) Fick mig att köpa en skiva. Vansinigt munter metal! Claypool: Velvet Embracer. Ni som inte pejlat upp den; gör det! djonas är redan omnämnd, och jag gör det oxå! och utanför "huset" så sitter SheDevil med Blowsight rikigt fast 😉 men Bengan, cover'n är jag inte med och spelar på 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Pwayne - Nu är det Jul o´Wow 😳 Tredje nämnda låten i den här tråden, fan vad glad man blir! 😕 Tack equality (utan (e))...eh? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fudgesson Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 allt jag hört från eliason. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Pwayne - Nu är det Jul o´Wow 😳 Tredje nämnda låten i den här tråden, fan vad glad man blir! 😕 Tack equality (utan (e))...eh? Jag tycker det är din bästa! Hörde när jag gick igenom mina hörda låtar fr 2005 en tidig alternativ version av stenkastarlåten. Kan absolut funka som "alternative take" på en platta! Intressant att se hur du gick vidare med den låten och det blev ganska stora ändringar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Nelerion - Aldrig Mer, Alla minnen 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 (redigerat) Rythm Royale:s alster - grymt bra ! Karl, nästan allesammans 😛 Dream - Keep on dreaming Myrli - Endast du Relay Racers - Lovetrain Pwayne - Vad är det som har hänt JamBee - It could be me Parentes - Letting Go Fan, vi får göra en samlingskiva och släppa ut. [edit] Johan Lindeberg - Som dom andra E-Mortal - Feel Majkens brus Pellesnusk - Naughty little girl Nad Sylvan - Dog on a leash Myrli unt der Hacke - Alcohol [/edit] Åh.. jag fick vara med också. 😛 tack. Själv tycker jag. Top 4 1. 10 ackordslåten 2. Karl: long way home 3. Claypool: Velvet Embracer 4. Sekt låten Men jag har nog gillat det mesta på forumet, men min alltime favorite artist/demoskapare är Karl Jag har tyvärr inte varit uppdaterad på ett bra tag eftersom min uppkoppling har strulat så det kan ju hända att det har kommit in bättre ändå. //Anders Edit top 5 till top 4 Redigerat 12 januari 2006 av Myrli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Glömde ju!! Pellesnusk - Naughty little girl Skööön 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 allt jag hört från eliason. Appropå det, var är han någonstanns? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Själv tycker jag. Top 5 1. 10 ackordslåten 2. Karl: long way home 3. Claypool: Velvet Embracer 4. Sekt låten ...och femman är.... !!?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Själv tycker jag. Top 5 1. 10 ackordslåten 2. Karl: long way home 3. Claypool: Velvet Embracer 4. Sekt låten ...och femman är.... !!?? Karl i största allmänhet kanske? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 (redigerat) Redigerat 11 januari 2006 av lodger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Bruce Springsteen - Devils & Dust- 11 - All I'm Thinkin' About Han postar frekvent här på forumet. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 nä, nu blir det ramones på TV 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 23 januari 2006 Dela Postat 23 januari 2006 Såg att jag blivit nämnd här några gånger Tackar hjärtligt 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 23 januari 2006 Dela Postat 23 januari 2006 dom jag minns bäst är Djonas 10ackordslåt Man on the moonlåten Agentmusik av fudge och en massa låtar av hammagrella bra jobbat 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fudgesson Postat 24 januari 2006 Dela Postat 24 januari 2006 Agentmusik av fudge tackar 😕 Spy-Fi is the shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.