O-Jay Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 (edited) LÅTNAMN: Tomten ARTIST/GRUPP: Ole Jensen GENRE: Jullåt LÅTLÄNGD: ca 3 min 😲 KOMPOSITÖR: Ole Jensen PRODUCENT: Ole Jensen EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004-2005 FORMAT: mp3/192 STORLEK: ca 5.3 megabyte STATUS: Färdig demo (typ) Hej på er! Här kommer min jullåt som inte var med i tävlingen. Den är från förra julen men jag har lagt om sång och trummor (Drums on Demand). Jag gör ingen gallup men om ni tycker något får ni gärna skriva det 😉 OJ_Tomten.mp3 Edited December 30, 2005 by O-Jay Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Uppladdningsfunktionen funkar fortfarande inte 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixties Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 det låter helt okej, hade nog placerat sig på övrehalvan i julstudiofestivalen. påminner lite om Fiendens musik, om du hört dem. får önska dig en god jul, du tillhör ju minoriteten som faktiskt gett mig poäng i de studiofestivaler jag deltagit i hitills 😉 du verkar ju ha bra musiksmak så jag utbyter gärna lite skivtips eller lägger lite bas på nån låt om du vill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Nu kommer tomten Han har glitter i sitt skägg Han luktar glögg och gamla ägg Han vinglar in i våran vägg Den här hade nog kunnat vinna. 😉 Lite bjällror ovanpå kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest starboy Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Schysst cleant sound, br proddat. Håller med Linus, detta är ju en vinnarkandidat. God Jul på Dig själv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
O-Jay Posted December 18, 2005 Author Share Posted December 18, 2005 Först ber jag om ursäkt att jag inte la in data i början... det är fixat nu. *skäms* Direktlänk finns också nu. Tack för era tankar. Kom ihåg Sixties: Du går aldrig säker för fiendens musik 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 (edited) haha, fan va skön låt! 😄 Shit va bra text, mannen, och störtskön sång! 😉 Ojojoj! Varfrör kom inte den här med i tävlingen, förresten? 😄 Hur som helst är dehär hur jäkla grymt som helst!! Wow! 😄 \Dana GO' JUL! Edited December 18, 2005 by Danabacken Link to comment Share on other sites More sharing options...
O-Jay Posted December 18, 2005 Author Share Posted December 18, 2005 haha, fan va skön låt! 😄Shit va bra text, mannen, och störtskön sång! 🙂 Ojojoj! Varfrör kom inte den här med i tävlingen, förresten? 🙂 Hur som helst är dehär hur jäkla grymt som helst!! Wow! 🙂 \Dana GO' JUL! Tackar, tackar, kul att du gillar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drik Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Asbra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Sången är rätt usel faktiskt. Men musiken o produktionen är godkänd .Viktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
O-Jay Posted December 23, 2005 Author Share Posted December 23, 2005 Sången är rätt usel faktiskt. Men musiken o produktionen är godkänd 😏 .Viktor Usel som i riktigt dålig då? 😄 Kan Eilert Pilarm så... Jo jag hade nog inte passerat Idol-juryn, men du vet hur det är nu i jul - det är tanken som räknas. Jag uppskattar att du är ärlig Viktor. God jul 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 Sången är rätt usel faktiskt. Men musiken o produktionen är godkänd 🙂 .Viktor Usel som i riktigt dålig då? 🙂 Kan Eilert Pilarm så... Jo jag hade nog inte passerat Idol-juryn, men du vet hur det är nu i jul - det är tanken som räknas. Jag uppskattar att du är ärlig Viktor. God jul 🙂 Jo jag vet 🙂 Du sjunger bättre än mig också, men jag kände för att vara riktigt ärlig o lite hård igår 😉 God Jul på dig också .Viktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts