hajjen Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Hej. Nu har jag köpt mig ett klaviatur(ozone) och måste utrusta datorn med ett program så att jag får användning för skiten. Problemet är att jag inte vet vad jag skall skaffa för program, tidigare har jag kört reason. Jag sker ett program som kan hantera både midi(via VST-instr.) och audio, den begränsande faktorn är min dator. Prestanda i min laptop 448 MB i ram 2,8 GHz (celeron) Vilket drar minst kraft: Cubase (Skiljer det mycket mellan versioner?) FL Ableton Live Annat? Slutligen, vad betyder denna: 🙂 ; 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Slutligen, vad betyder denna: 🙂 Det är ju en ninja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajjen Posted December 11, 2005 Author Share Posted December 11, 2005 Klart att jag ser att det är en ninja... men vad vill man säga med en sån??? du skall ninjadöden dö eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellpig Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 (edited) Ninjor är ju kända för att smyga tyst och att döda snabbt. Bara att välja hur du vill tolka det! 🙁 Edited January 2, 2006 by Hellpig Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaceman Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Du bör investera i mer minne först. Sedan beror det på vad du vill göra. Har du gott om samplingar välj Albeton. FL studio har jag aldrig förstått mig på. Verkar omständigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Du bör investera i mer minne först. Sedan beror det på vad du vill göra.Har du gott om samplingar välj Albeton. FL studio har jag aldrig förstått mig på. Verkar omständigt. välj ableton även om du inte har det.. 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts