Twilight_Zound Postat 22 november 2005 Dela Postat 22 november 2005 (redigerat) AAAAAAARGH Vad trött man blir.... Inget verkar funka.... 😄 TZ Demos Shit happens 🙂 Redigerat 23 november 2005 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 22 november 2005 Dela Postat 22 november 2005 (redigerat) Har lyssnat på en, och tycker den är rätt chill. 😲 Kommer inte ihåg vilken jag tog bara, men skit sam! Det låter bra i mina öron. 😛 Vet dock inte om ja ska lyssna på alla tre, för det tog 20 minuter att ladda ner den här. 😛 \Mr D! 😎 Kom på att la lyssnade på Feel the beat. 😲😲 Redigerat 22 november 2005 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 22 november 2005 Dela Postat 22 november 2005 Ok Twilight_Zound 😛 ..det här var stora filer..jag har tyvärr bara 1 mb-hastighet 😛 ..men efter ca 7 min får jag ett felmedd o kan inte spela filen "Feel the beat"..ngt du känner till!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 Kunde du spela upp de andra?? Vet att SoundClick har nån form av problem med direktströmande. Har påtalat det för dem men inte fått gehör för det... Vad står det i meddelandet?? Anl till de stora filerna är 320Kb Mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jakkz (oregistrerad) Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Testade ladda ner "Switch on" gick inte... med följande felmeddelande: C00D1197: Det går inte att spela upp filenWindows Media Player kan inte spela upp filen. Det här felmeddelandet kan visas p.g.a. följande orsaker: Datorn är inte ansluten till det lokala nätverket (LAN) eller till Internet. Anslut till nätverket eller till Internet och försök sedan igen. Sökvägen till filen är inte giltig. Om du angav en URL (Uniform Resource Locator) i dialogrutan Öppna URL kontrollerar du att informationen om sökväg och filnamn är korrekt och försöker sedan igen. Om du klickade på en länk på en webbsida kan länken vara felaktig eller inaktuell. Servern är inte tillgänglig (den kan t.ex. vara upptagen eller offline). Försök igen senare. Vissa nätverksprotokoll har inte aktiverats i Media Player. Aktivera alla nätverksprotokoll och försök sedan igen. Proxyserverinställningarna i Media Player är inte rätt konfigurerade. Kontrollera att proxyinställningarna är korrekta och försök sedan igen. Så här aktiverar du alla nätverksprotokoll Klicka på Alternativ på Verktyg-menyn och klicka sedan på fliken Nätverk. Markera kryssrutorna bredvid alla protokoll vid Protokoll för dataströmmar. Så här kontrollerar du inställningarna för proxyserver Klicka på Alternativ på Verktyg-menyn och klicka sedan på fliken Nätverk. Kontrollera inställningarna vid Proxyinställningar för dataströmmar. Obs! Om du inte känner till vilka proxyserverinställningar du ska använda väljer du ett protokoll på fliken Nätverk, klickar på Konfigurera och markerar sedan Identifiera proxyinställningarna automatiskt eller Använd webbläsarens proxyinställningar (endast tillgängligt för HTTP-protokoll). Fel-ID = 0xC00D1197, Villkors-ID = 0x00000000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 Mmm. Har samma problem med Mp3orna.. skumt... Sitter med SC Support nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 Ändrade inställningarna i Första Tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Den där URL:en är fel. Det är ju javascript 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 (redigerat) mmm vet... 😆 Ändrade igen Länkade direkt till sidan.... 😆 Redigerat 23 november 2005 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Ok Twilight_Zound 😏 ..lång natts färd mot dag..men så har jag "äntligen" lyssnat på Feel the beat..o den är helt ok..lyssnade på den i lo-fi..o där lät trummorna lite för mjuka...den skiljer sig inte från mängden så vill du att folk skall reagera lite mer så får du nog försöka hitta ngt ljud..slinga..m.m..som gör att den sticker ut lite mer..ja du vet säkert hur du skall göra 😉 ..kör på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Ett litet tips sådär i all välmening! 😏 Även om du inte lyckas få till det så att du kan direktlänka till en låt, så är det bättre (du får säkert fler som lyssnar, och vi som lyssnar vet vad det handlar om) om du fixar en tråd per låt och använder dig av formuläret i demoreglerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 Falk: Lo-Fi Suger stort. Blir inte rättvist mot spåret att ge kritik på den versionen.. Hi-Fi är något bättre. 128Kbit ok. lite mer piff i arret då menar du... Androjd: Är väl medveten om det du säger, men för tillfället så suger SC lite när det gäller direktstream av Mp3or. Lite mer info i tråden tar jag åt mig av helt klart..Skall uppdatera 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 "ok. lite mer piff i arret då menar du..." Svar: Japp! 🙂 ..piffa till den lite mer med hjälp av en läcker syntslinga...ngn sampling..fx-effekter..m.m.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Falk: Lo-Fi Suger stort. Blir inte rättvist mot spåret att ge kritik på den versionen..Hi-Fi är något bättre. 128Kbit ok. lite mer piff i arret då menar du... Androjd: Är väl medveten om det du säger, men för tillfället så suger SC lite när det gäller direktstream av Mp3or. Lite mer info i tråden tar jag åt mig av helt klart..Skall uppdatera 😳 Använd ännu hellre funktionen för att ladda upp demos här på forumet, för oss som aldrig vill komma i kontakt med soundclick 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.