Plus o Minus Posted April 27, 2004 Posted April 27, 2004 nu är det så här att min polare avnjuter slöhet till max, ... så jag har härmed fått det hedersvärda uppdraget att tillgänglig-göra detta ljudklipp för er att bedömma och komentera 😏 så, är idén värd att jobba vidare på ? LÅTNAMN: Above ARTIST/GRUPP: Z&E GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 57 spelbara sekunder 😆 KOMPOSITÖR: Joakim Sande PRODUCENT: Joakim Sande EV. MEDVERKANDE: Joakim Sande INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: MP3 STORLEK: 1.20mb LÅTLÄNK: Above
hackeman Posted April 27, 2004 Posted April 27, 2004 Efter att precis ha lyssnat på Oskis galna prylar var det här som bommul för öronen... 😏
patrik Posted April 27, 2004 Posted April 27, 2004 Klart en intressant melodi för att vara i en "trance" låt. Vissa toner känns helt rätt medans andra ligger helt utanför mitt spektrum av försåelse 😏 Dock med ett klarare ljud tror jag säkert att det funkar. Just nu så ligger den utdragna melodin för mycket i den dova bakgrunden tycker jag. Och ja, den är värd att jobba vidare på. Speciellt eftersom melodin är så pass unik!
Lundin Posted April 28, 2004 Posted April 28, 2004 Plocka bort dom icke skalenliga tonerna..det krockar rejält med bakgrunden. Annars är det väl smör-o-bröd.. bara att klistra dit någon klatschig plastbrud o håva in kulorna... 😏 /D
Carl_B Posted April 28, 2004 Posted April 28, 2004 bara att klistra dit någon klatschig plastbrud o håva in kulorna... 😆 😆 ska ta o lyssna såfort ja kommer hem...
Baltazar Posted April 30, 2004 Posted April 30, 2004 (edited) Som oerfaren (och ganska ointresserad) trance människa/lyssnare, så vill jag ej att du tar mina åsikter på allt för stort allvar, men jag inte säga annat än att det är en grymt intressant mellodi.. känns inte som att det gör nåt att de, som nån sa, icke skalenliga tonerna ligger där de ligger.. gjorde de hela lite mer intressant 😏 Edited April 30, 2004 by Baltazar
Utan Namn Posted May 1, 2004 Posted May 1, 2004 Coolt.. Men melodin känns "konstig" på nått sätt.. En 4 får det bli 😆
Recommended Posts