Tilly Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) Tjena alla! Har valt att byta namn till Soundborn eftersom Roha kĂ€nns sĂ„ gammalt! Men jag Ă€r fortfarande samme gamle Roha som bara byter namn till Nya Fresha Soundborn đ€Ș Redigerat 18 november 2005 av Soundborn
Eternal Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Bra att du meddelar oss. đ Annars hade vi mĂ€rkt med tanke pĂ„ din avatar.
Danabacken Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) .... sĂ€g inget till Drik att ja snodde hans smiley.. đ± Redigerat 18 november 2005 av Danabacken
Tilly Postat 18 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 18 november 2005 V A R F Ă R ? Andas musik! Andas!! đ± Nja för Soundborn Ă€r namnet pĂ„ min studio đ och jag tycker om det =) Bodde i Sundborn ett tag i Falun, sĂ„ det blev Soundborn! Roha hade jag förr, kĂ€nns lite gammalt och jag vill förnya mig đ
Stinkey (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 BehÄll avataren bara, annars tror man ju att man snackar med en frÀmling.
Lilleman Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Soundborn lĂ„ter som en Möbel, musikmöbel kanske... đź
hegobald Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det enda som Ă€r konstant Ă€r förĂ€ndringen! Jag kommer ALDRIG att byta namn.. Avtar möjligen men aldrig namn.. Vi lever i en allt mer förĂ€nderlig vĂ€rld.. Man mĂ„ste ha nĂ„ra fasta punkter i livet.. SkĂ„l och vĂ€lkommen "ljudfödd" förresten đź
hackeman Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Jag kommer ALDRIG att byta namn.. Hear hear! Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. VĂ€rst Ă€r de som Ă€ndrar bĂ„de namn och avatar. TĂ€nk om det hade varit sĂ„ hĂ€r IRL... helt plötsligt byter polaren bĂ„de namn och utseende till nĂ„got man inte alls kĂ€nner igen... gaaahhhh!! đź Ja, jag vet att IRL Ă€r IRL och nĂ€tet Ă€r bara nĂ€tet. Men Ă€ndĂ„.
cm0s Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) Hear hear! Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. VĂ€rst Ă€r de som Ă€ndrar bĂ„de namn och avatar. TĂ€nk om det hade varit sĂ„ hĂ€r IRL... helt plötsligt byter polaren bĂ„de namn och utseende till nĂ„got man inte alls kĂ€nner igen... gaaahhhh!! đ± Ja, jag vet att IRL Ă€r IRL och nĂ€tet Ă€r bara nĂ€tet. Men Ă€ndĂ„. UngefĂ€r som kontakter pĂ„ MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att hĂ„la reda pĂ„ alla. : Redigerat 18 november 2005 av cm0s
hackeman Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Hear hear! Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. VĂ€rst Ă€r de som Ă€ndrar bĂ„de namn och avatar. TĂ€nk om det hade varit sĂ„ hĂ€r IRL... helt plötsligt byter polaren bĂ„de namn och utseende till nĂ„got man inte alls kĂ€nner igen... gaaahhhh!! đ± Ja, jag vet att IRL Ă€r IRL och nĂ€tet Ă€r bara nĂ€tet. Men Ă€ndĂ„. UngefĂ€r som kontakter pĂ„ MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att hĂ„la reda pĂ„ alla. : PlĂ€sis. Skitstörigt. Ska banne mig trycka ut en trojan till er alla som lĂ„ser alla era instĂ€llningar. SĂ„ de sĂ„.
L.C Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Hear hear! Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. VĂ€rst Ă€r de som Ă€ndrar bĂ„de namn och avatar. TĂ€nk om det hade varit sĂ„ hĂ€r IRL... helt plötsligt byter polaren bĂ„de namn och utseende till nĂ„got man inte alls kĂ€nner igen... gaaahhhh!! đ Ja, jag vet att IRL Ă€r IRL och nĂ€tet Ă€r bara nĂ€tet. Men Ă€ndĂ„. UngefĂ€r som kontakter pĂ„ MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att hĂ„la reda pĂ„ alla. : đ PlĂ€sis. Skitstörigt. Ska banne mig trycka ut en trojan till er alla som lĂ„ser alla era instĂ€llningar. SĂ„ de sĂ„. Hacke: SNĂLLA maila den trojanen till mig sen. Jag har tretti pers pĂ„ min lista som byter till och frĂ„n och jag blandar ihop dom hela tiden. đ Roha/Soundborn... Byt nu för fanken inte avatar fĂ€r dĂ„ kan det vara kört. đ
Dreamtones Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Tjena alla! Har valt att byta namn till Soundborn eftersom Roha kĂ€nns sĂ„ gammalt! Men jag Ă€r fortfarande samme gamle Roha som bara byter namn till Nya Fresha Soundborn đ Hur gör man gör att byta namn? Och hur tar man bort gamla anvĂ€ndare?
Per_a_55 Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Jag skall inte fan vara förÀndringsbenÀgen! Men det Àr kul med folk som Àr det, hej dÄ Roha och whÀlkommen Soundborn!
Eternal Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Hur gör man gör att byta namn? Och hur tar man bort gamla anvÀndare? Detta kan ge dig en hint! https://www.studio.se/index.php?showtopic=17096 Om du inte förstÄr ÀndÄ (eller inte orkar lÀsa igenom elÀndet) Àr det bara att pm:a en moderator sÄ fixar de soppan.
Linus Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Ăsch, jag kĂ€nner ju igen dig som Soundborn frĂ„n Vengeance-forumet. SĂ„ det Ă€r vĂ€l lika bra att du heter det hĂ€r ocksĂ„. Ett namn mindre att hĂ„lla reda pĂ„ đ
Tilly Postat 21 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 november 2005 đ *Soundborn vinkar till alla och sĂ€ger hej*
Lundin Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 VĂ€lkommen som nyfödd... Soundborn..lĂ„ter lite som Hemglassen đ
L.C Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 VĂ€lkommen som nyfödd... Soundborn..lĂ„ter lite som Hemglassen đČ gör en Homer mmmm.... Sundborn hemglass... đ
Tilly Postat 21 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 november 2005 bodde ju i Sundborn tidigare đČ Det var dĂ€rför det blev Soundborn đ
Dreamtones Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Hur gör man gör att byta namn? Och hur tar man bort gamla anvÀndare? Detta kan ge dig en hint! https://www.studio.se/index.php?showtopic=17096 Om du inte förstÄr ÀndÄ (eller inte orkar lÀsa igenom elÀndet) Àr det bara att pm:a en moderator sÄ fixar de soppan. Tack
Thimmie Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Namnbyte hit och dit. Högst förvirrande! đ đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.