Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena alla!

Har valt att byta namn till Soundborn eftersom Roha kÀnns sÄ gammalt!

Men jag Ă€r fortfarande samme gamle Roha som bara byter namn till Nya Fresha Soundborn đŸ€Ș

Redigerat av Soundborn
Annons
Postat (redigerat)

ninjawelcome.jpg

.... sĂ€g inget till Drik att ja snodde hans smiley.. đŸ˜±

Redigerat av Danabacken
musik (oregistrerad)
Postat
V A R F Ö R ?
Postat
V A R F Ö R ?

Andas musik! Andas!! đŸ˜±

Nja för Soundborn Ă€r namnet pĂ„ min studio 😉

och jag tycker om det =)

Bodde i Sundborn ett tag i Falun, sÄ det blev Soundborn!

Roha hade jag förr, kĂ€nns lite gammalt och jag vill förnya mig 😉

Stinkey (oregistrerad)
Postat

BehÄll avataren bara, annars tror man ju att man snackar med en frÀmling.

Postat

Det enda som Àr konstant Àr förÀndringen!

Jag kommer ALDRIG att byta namn.. Avtar möjligen men aldrig namn..

Vi lever i en allt mer förÀnderlig vÀrld.. Man mÄste ha nÄra fasta punkter i livet..

SkĂ„l och vĂ€lkommen "ljudfödd" förresten 😼

Postat
Jag kommer ALDRIG att byta namn..

Hear hear!

Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. VĂ€rst Ă€r de som Ă€ndrar bĂ„de namn och avatar. TĂ€nk om det hade varit sĂ„ hĂ€r IRL... helt plötsligt byter polaren bĂ„de namn och utseende till nĂ„got man inte alls kĂ€nner igen... gaaahhhh!! 😼

Ja, jag vet att IRL Àr IRL och nÀtet Àr bara nÀtet. Men ÀndÄ.

Postat (redigerat)
Hear hear!

Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. VĂ€rst Ă€r de som Ă€ndrar bĂ„de namn och avatar. TĂ€nk om det hade varit sĂ„ hĂ€r IRL... helt plötsligt byter polaren bĂ„de namn och utseende till nĂ„got man inte alls kĂ€nner igen... gaaahhhh!! đŸ˜±

UngefÀr som kontakter pÄ MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att hÄla reda pÄ alla. : :rolleyes:

Redigerat av cm0s
Postat
Hear hear!

Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. VĂ€rst Ă€r de som Ă€ndrar bĂ„de namn och avatar. TĂ€nk om det hade varit sĂ„ hĂ€r IRL... helt plötsligt byter polaren bĂ„de namn och utseende till nĂ„got man inte alls kĂ€nner igen... gaaahhhh!! đŸ˜±

UngefÀr som kontakter pÄ MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att hÄla reda pÄ alla. : :rolleyes:

PlÀsis. Skitstörigt. Ska banne mig trycka ut en trojan till er alla som lÄser alla era instÀllningar. SÄ de sÄ.

Postat
Hear hear!

Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. VĂ€rst Ă€r de som Ă€ndrar bĂ„de namn och avatar. TĂ€nk om det hade varit sĂ„ hĂ€r IRL... helt plötsligt byter polaren bĂ„de namn och utseende till nĂ„got man inte alls kĂ€nner igen... gaaahhhh!! 😉

UngefĂ€r som kontakter pĂ„ MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att hĂ„la reda pĂ„ alla. : 😏

PlÀsis. Skitstörigt. Ska banne mig trycka ut en trojan till er alla som lÄser alla era instÀllningar. SÄ de sÄ.

Hacke: SNÄLLA maila den trojanen till mig sen. Jag har tretti pers pĂ„ min lista som byter till och frĂ„n och jag blandar ihop dom hela tiden. 😎

Roha/Soundborn... Byt nu för fanken inte avatar fĂ€r dĂ„ kan det vara kört. 😉

Postat
Tjena alla!

Har valt att byta namn till Soundborn eftersom Roha kÀnns sÄ gammalt!

Men jag Ă€r fortfarande samme gamle Roha som bara byter namn till Nya Fresha Soundborn 😎

Hur gör man gör att byta namn?

Och hur tar man bort gamla anvÀndare?

Postat

Jag skall inte fan vara förÀndringsbenÀgen! Men det Àr kul med folk som Àr det, hej dÄ Roha och whÀlkommen Soundborn!

Postat

Äsch, jag kĂ€nner ju igen dig som Soundborn frĂ„n Vengeance-forumet. SĂ„ det Ă€r vĂ€l lika bra att du heter det hĂ€r ocksĂ„. Ett namn mindre att hĂ„lla reda pĂ„ 😄

Postat
VĂ€lkommen som nyfödd... Soundborn..lĂ„ter lite som Hemglassen đŸ˜Č

gör en Homer

mmmm.... Sundborn hemglass... 😆

Postat

bodde ju i Sundborn tidigare đŸ˜Č

Det var dĂ€rför det blev Soundborn 😆

Postat

Namnbyte hit och dit. Högst förvirrande! 😄

😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.