Jump to content
Annons

dj Silver med ny demo


betyg  

2 röster

  1. 1. betyg

    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0


Recommended Posts

Annons

Tycker samplingen får lite för mycket rum i början. Sen låter basen väldigt psy, skogstrance (instängd i en låda med dämpade låga frekvenser), vilket nästan låter lite fånigt när det blir så här tydligt. Jag förmodar iofs att du vill räkna denna till genren psy, men basen är ändå i min smak för skruvad.

Jag skulle gärna höra en lite bredare ljudbild, den är för tunn nu och knorrandet, nån slinga högt upp och en liten "varannan-baskagge-varannan-elbas" är det enda som gör själva låten. Jag skulle gärna hört lite en fet pad i bakgrunden eller liknande.

Sen tycker jag att den är för lång med tanke på utvecklingen under låten. Som är väldigt klen. Det händer inte så mycket.

Det var mina tankar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej precis min åsikt. Den saknar tryck och driv, och har väldigt lite variation för sin längd. Trycket kan du nog fixa till bara genom att byta ut kicken (som lät överdrivet mycket psy 🙂), och framhäva resten av trummorna lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...