Shaidar (oregistrerad) Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Förresten, är det någon här som har Googlat ordet "handtvål"? Prova det och kolla på "menade du" texten 😛 Redigerat 28 april 2006 av Shaidar
Twilight_Zound Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Shaidar sa: Förresten, är det någon här som har Googlat ordet "handtvål"? Prova det och kolla på "menade du" texten 😳 😎
Bebopkeys Postat 28 april 2006 Trådstartare Postat 28 april 2006 Twilight_Zound sa: Shaidar sa: Förresten, är det någon här som har Googlat ordet "handtvål"? Prova det och kolla på "menade du" texten 😳 😎 😄
progg Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Kanske inte ett roligt ord men polarn svarade lite udda när vi satt å snackade. Han skulle beskriva en arbetskamrat å då frågade jag: - Han är alltså en liten tjockis? varav polaren försvarade honom med att säga: - Men han har alltså psoriasis! Vi hade druckit någon öl så jag vek mig av garv =)
Stinkey Zwei Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Min jobbarkompis gillar när radion spelar "Bodies With Organs".
Danabacken Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Bebopkeys sa: Twilight_Zound sa: Shaidar sa: Förresten, är det någon här som har Googlat ordet "handtvål"? Prova det och kolla på "menade du" texten 🙂 😏 😠 🙂
Bebopkeys Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 "jag vet inte hur man skall skapa så man kan fixa!" Som sagt: Årets Cubase-citat!
Grebdnull Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 bdatony sa: "Hur stor bit vill du ha" , sa jag och måttade med kniven."Lite mindre än drygt hälften" , svarade han.... Hahaha... klockren! 😄 Jag har inget roligt ord att komma med utan en defekt i min skalle (tydligen). Jag har kommit på att jag måste undvika i alla fall ett uttryck och det är "rösten bröt". När man råkar hamna i falsettläge med rösten och ska utsäkta sig med "Ursäkta, rösten bröt" säger jag ALLTID fel, d.v.s. "Ursäkta, brösten röt". Så numera ber jag inte om ursäkt längre... 🙂
Pico Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 GenesisOfPain sa: bdatony sa: "Hur stor bit vill du ha" , sa jag och måttade med kniven."Lite mindre än drygt hälften" , svarade han.... Hahaha... klockren! 😆 Jag har inget roligt ord att komma med utan en defekt i min skalle (tydligen). Jag har kommit på att jag måste undvika i alla fall ett uttryck och det är "rösten bröt". När man råkar hamna i falsettläge med rösten och ska utsäkta sig med "Ursäkta, rösten bröt" säger jag ALLTID fel, d.v.s. "Ursäkta, brösten röt". Så numera ber jag inte om ursäkt längre... 😆 Känner igen det där. Jobbigt om man inte kan bestämma vilket ord man skall använda och det blir någon blandning av hitta och finna... 😆
Umemagnus Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 -ja ha bara en krona -jamen, det blir inte mycke korv för det.. -nää, men skär så nära korven som möjligt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.