Jump to content
Annons

Känner vi igen oss?


VacUm

Recommended Posts

Annons
Ganska tråkigt fram till sista punkten som faktiskt var lite skojig.

Ja, den stämmer! 😄

"1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen."

Hmm...man kanske skulle damma av någon gammal tråd...Några förslag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska tråkigt fram till sista punkten som faktiskt var lite skojig.

Ja, den stämmer! 😄

"1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen."

Hmm...man kanske skulle damma av någon gammal tråd...Några förslag?

Den här kanske? Ett litet välkomnande skulle ju inte skada.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄😄

Jo det gör det.

/Wisserbessern

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska tråkigt fram till sista punkten som faktiskt var lite skojig.

Ja, den stämmer! 😄

"1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen."

Hmm...man kanske skulle damma av någon gammal tråd...Några förslag?

Eller den här https://www.studio.se/index.php?showtopic=2 Kolla topic-id't

//peAk

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄  😎

Jo det gör det.

/Wisserbessern

NEJ! Det finns det inte! Lyssna nu på mig,för det är jag som har rätt! 😉😆

Dessutom måste jag ju korrigera mitt eget inlägg, eftersom det ju heter Besserwissrar på svenska. Hoppas att detta tilltag glöms bort snabbt av språkpoliserna... 😄😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m.

J-a Messerschmitt... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer Olsberg och pekar med hela handen! Haha... Jag tycker nog att diskussionen är lite kul... För att det är så tydligt allting. Efter ett tag får alla sin roll i ett community. Precis som i verkligheten har detta en psykologisk förklaring även om internet är mer anonymt och skenet på så vis kan bedra.

(nu blir jag antagligen borttagen från forumet för all framtid efter denna motkäftningen 😛 )

Parantesen ovan skulle man kunna kalla för ett internt skämt för er som inte riktigt har hängt med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m.

Hahaha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄  🙂

Där har du så fel man bara kan ha, dessutom vill jag påpeka att det faktiskt heter Bejserwissrar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer Olsberg och pekar med hela handen! Haha... Jag tycker nog att diskussionen är lite kul... För att det är så tydligt allting. Efter ett tag får alla sin roll i ett community. Precis som i verkligheten har detta en psykologisk förklaring även om internet är mer anonymt och skenet på så vis kan bedra.

(nu blir jag antagligen borttagen från forumet för all framtid efter denna motkäftningen  😉 )

Parantesen ovan skulle man kunna kalla för ett internt skämt för er som inte riktigt har hängt med.

...och så heter det PARENTES - inte parantes... 😆😱

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m.

Jag tycker att "forum med lemmar" vore mera riktigt.

Fel! Fel! Fel!

Ett forum kan inte ha några lemmar - men det var ett bra försök... 😆

...och åter igen, så finns det absolut inga medlemmar i forumet som käbblar om petitesser. Sådant här är ju viktigt ju... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Svaret enligt länk är 173 st! Det korrekta svaret är mellan 200 och 250!

Det är definitivt fel svar. Alla vet ju att svaret är 42. Blir svaret inte 42, så är frågan felställd. Så det så! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...