Jump to content
Annons

Jubileum


Plus o Minus

Recommended Posts

Annons
Gillar inte kaffe... Och för den delen, så finns det många saker som jag tycker skulle vara bättre än kaffe även om jag gillade det. Att gosa med flickan är definitivt en av de sakerna.

efter 4 år med den samma flicka så blir det mest av rutin och inte lika intressant som det en gång var, ... men jag kan dock förstå tanken 😮

mvh.

kultur ambassaden

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte kaffe... Och för den delen, så finns det många saker som jag tycker skulle vara bättre än kaffe även om jag gillade det. Att gosa med flickan är definitivt en av de sakerna.

efter 4 år med den samma flicka så blir det mest av rutin och inte lika intressant som det en gång var, ... men jag kan dock förstå tanken 🙂

mvh.

kultur ambassaden

Jag har varit tillsammans med min tjej i 4 år och rutin har det aldrig blivit. Får frågor och kommentarer ibland om detta, eftersom vi tydligen beter oss som vi varit tillsammans i en månad (och dessutom på våren hehehe) ... Tja, jag vet inte, men så har jag det i alla fall 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Får frågor och kommentarer ibland om detta, eftersom vi tydligen beter oss som vi varit tillsammans i en månad (och dessutom på våren hehehe) ...

samma visa för mig, mer på komunikations stadiet dock.

saken är väll den att man kommer till insikt förr eller senare att man måste ge sig själv lite tid, helst i ensamhet för återfå lite perspektiv och distans till livet, så man inte blir beroendes av motparten 🙂

men det är ju mina erfarenheter 😮

mvh.

kultur ambassaden

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju i och för sig sant. (än så länge bor vi isär, 1 mil ifrån varandra vilket påverkar tillfällena att mötas). Men jag håller med. Man skall vara noga med att ha distans till sin egen tillvaro och låta sig själv leva ett liv. Om det skulle ta slut måste man ju kunna stå på egna hyfsat stabila ben efteråt. Någon sade vid något tillfälle: Kärleken kan dö, men vänner har man för livet. Kanske finns en viss relevans i detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon sade vid något tillfälle: Kärleken kan dö, men vänner har man för livet. Kanske finns en viss relevans i detta.

vänskap dör minst sagt lika fort som kärlek, enligt mig.

har faktiskt inte stött på någon händelse som kan motbevisa mina åsikter vad det gäller just det 🙂

men smartast skulle vara och bli vän med den som man för stunden älskar, och sedan hoppas på att något av faktorerna består 🙂

mvh.

kultur ambassaden

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det var väl det som hände mig 🙂. Jag vet inte hurvida det citatet är något att ha eller inte, men jag tror att det är svårare att bli ovän med sina vänner. Annars så håller jag nog med dig. Nej, nu ska jag sluta spamma forumen med mitt privatliv. Speciellt i någon annans medlemspresentation.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...