Jump to content
Annons

Recommended Posts

Guest loopus
Posted

Kalla det gärna smygreklam men jag är nu en stolt författare... :rolleyes:

För några dagar sedan kom Cubase Handboken ut i butikerna. Boken är skriven ur ett SX3-perspektiv men det finns ju mycket i programmet som återkommer i de övriga programnivåerna. Boken riktar sig alla utom den riktigt vana användaren. Ta en titt på några sidor på www.loopus.biz.

Annons
Posted (edited)

Cool.. Ser vettigt ut! Blir nog en hotsale för alla H20 "try before you buy" ägare av Cubase SX3 kan jag tro... tyvärr 😱:rolleyes:

edit: kom på att nån kommer säkert att scanna av den också och lägga ut den som e-book torrent på priatebay.org.. Thats life. Hmm..

Edited by hegobald
Posted (edited)
Cool.. Ser vettigt ut! Blir nog en hotsale för alla H20 "try before you buy" ägare av Cubase SX3 kan jag tro... tyvärr 🥰  :rolleyes:

edit: kom på att nån kommer säkert att scanna av den också och lägga ut den som e-book torrent på priatebay.org.. Thats life. Hmm..

Precis, boken säljs i fler ex än vad programmet gör. 😉

Edit: Det är fult att edita när jag quotar och svarar på ditt inlägg.. 😱

Edited by Nisse
Posted

Vi har en liggande på redaktionen, jag skall ta och smygläsa nån dag framöver. Jag passade även på att tipsa mina Cubase elever, hoppas försäljningen går bra! 😆

/Majken

• 3 weeks later...
Posted

Har du smygläst ännu? Hade varit kul med någon form av kritik...