Distorted man Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 (edited) Tjena musik-människor -tomtar -troll och övriga avarter. Daniel heter jag. Bor i malmö och är 26 år. Jag har pysslat med musik i 6-7 år eller nått. Sitter med reason och cubase. Håller mest på med trance och house men det blir en del annat också. Älskar melodier, blir utråkad av trummor och önskar jag kunde sjunga... Men men jag har ju en härlig flickvän som kan göra det åt mig:) Kämpar för att hitta på nått som kan framhäva hennes talang. Jag älskar att remixa. Min första låt var en remix på every step. Skamlig men sant. Staple: du kan posta den om du vill 😆 (Måste ju ses som uppenbar parodi...) Tack för mig. Må bra, det är tråkigt att må dåligt. Edited October 7, 2005 by Distorted man Link to comment Share on other sites More sharing options...
frelin Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gote Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dede Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Ännu en Malmöbo! 😄 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Må bra, det är tråkigt att må dåligt. 😄 Hej hej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Jo men välkommen hit ska du vara... Tur att inte dialekt hörs i skrivet språk.. Jag fattar nämligen inte urskånska 😄 Kolla in remixtävlingen som finns här på forumet också.. Även om tiden är ute så kan det ju vara kul att få gnugga geniknölarna lite.. 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Ännu en Malmöbo! 😎 Ja, och ännu en Daniel!! Väkommen, välkommen!! 😄😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinm Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Hemskt välkommen! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Alltså, vänta nu. Är det inte VÄLDIGT många från Skåne på forumet?! 🙂 Men du är välkommen ändå! 😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Welcome.... 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts