Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag heter Joachim Rogalski och har under en tid kollat mycket pÄ forumet mix och mastring. Detta Àmne har varit högaktuellt nu nÀr jag i dagarna Àntligen kommer att fÄ skivan som jag gjort under senaste Äret. Det som Àr kul med den hÀr siten Àr att den verkar mer homogen Àn tex99an som Àr mer en klaviaturteknisk site. Men man har fÄtt mycket hjÀlp dÀr med.

Den som orkar kan gÀrna kolla in min hemsida och lyssna pÄ lite av materialet pÄ nya skivan. Tycker ni att det Àr skit sÄ ok för mig skriv gÀrna ett ord i gÀstboken. Gillar ni det sÄ berÀtta gÀrna vidare...

GÅ in pĂ„

www.rogalski.se

MVH JR 😉

Annons
Postat

VĂ€lkommen!

Lyssnade lite snabbt pÄ nÄgra lÄtar och det lÀt snyggt! Inte min musik, men vÀlgjort! SlÀng upp nÄgra lÄtar hÀr sÄ fÄr du mer konstruktiv kritik.

/Gote

Postat

Hej och vÀlkommen!

Gott med lite pop sÄhÀr pÄ morgonen. Inget jag lyssnar pÄ i vanliga fall men dina grejor lÄter ju sjysst.

Postat

Hej, hej! Men om jag Àr leden dÄ, sÀger du inte "hej" dÄ?

VĂ€lkommen!

Postat

Hej.. lyssnade pÄ dina lÄtar pÄ sidan, mÄste sÀga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sÀtta fingret pÄ vad som var sÄ great men lÄter mycket trevligt.. Jag köper skivan lÀtt..

//Anders

Postat
Hej.. lyssnade pÄ dina lÄtar pÄ sidan, mÄste sÀga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sÀtta fingret pÄ vad som var sÄ great men lÄter mycket trevligt.. Jag köper skivan lÀtt..

//Anders

Hur bra mĂ„ste han skita? 😆

Postat

//Anders

Hur bra mĂ„ste han skita? 😠

Hade det varit en uppmaning sĂ„ skulle den följts av frĂ„getecken. 😄🙂

Postat

WhÀlkommen!

• 4 veckor senare...
Postat

VĂ€lkommen!

Ska lyssna pĂ„ dina lĂ„tar senare nĂ€r jag sitter vid min egen dator hemma. 🙂

Som nĂ„n annan nĂ€mnde sĂ„ posta dina lĂ„tar en och en pĂ„ demoforumet istĂ€llet sĂ„ kommer du fĂ„ mer och förhoppningsvis bĂ€ttre konstruktiv kritik. 🙂®

Mvh / djonas

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Hejsan, hejsan och vÀlkomen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.