JoachimR Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Jag heter Joachim Rogalski och har under en tid kollat mycket pĂ„ forumet mix och mastring. Detta Ă€mne har varit högaktuellt nu nĂ€r jag i dagarna Ă€ntligen kommer att fĂ„ skivan som jag gjort under senaste Ă„ret. Det som Ă€r kul med den hĂ€r siten Ă€r att den verkar mer homogen Ă€n tex99an som Ă€r mer en klaviaturteknisk site. Men man har fĂ„tt mycket hjĂ€lp dĂ€r med. Den som orkar kan gĂ€rna kolla in min hemsida och lyssna pĂ„ lite av materialet pĂ„ nya skivan. Tycker ni att det Ă€r skit sĂ„ ok för mig skriv gĂ€rna ett ord i gĂ€stboken. Gillar ni det sĂ„ berĂ€tta gĂ€rna vidare... GĂ in pĂ„ www.rogalski.se MVH JR đ
Gote Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 VÀlkommen! Lyssnade lite snabbt pÄ nÄgra lÄtar och det lÀt snyggt! Inte min musik, men vÀlgjort! SlÀng upp nÄgra lÄtar hÀr sÄ fÄr du mer konstruktiv kritik. /Gote
Bunga Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Hej och vÀlkommen! Gott med lite pop sÄhÀr pÄ morgonen. Inget jag lyssnar pÄ i vanliga fall men dina grejor lÄter ju sjysst.
Thimmie Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Hej, hej! Men om jag Àr leden dÄ, sÀger du inte "hej" dÄ? VÀlkommen!
Myrli Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Hej.. lyssnade pÄ dina lÄtar pÄ sidan, mÄste sÀga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sÀtta fingret pÄ vad som var sÄ great men lÄter mycket trevligt.. Jag köper skivan lÀtt.. //Anders
Thimmie Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Hej.. lyssnade pĂ„ dina lĂ„tar pĂ„ sidan, mĂ„ste sĂ€ga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sĂ€tta fingret pĂ„ vad som var sĂ„ great men lĂ„ter mycket trevligt.. Jag köper skivan lĂ€tt.. //Anders Hur bra mĂ„ste han skita? đ
tbruce Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hej.. lyssnade pĂ„ dina lĂ„tar pĂ„ sidan, mĂ„ste sĂ€ga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sĂ€tta fingret pĂ„ vad som var sĂ„ great men lĂ„ter mycket trevligt.. Jag köper skivan lĂ€tt.. //Anders Hur bra mĂ„ste han skita? đ Hade det varit en uppmaning sĂ„ skulle den följts av frĂ„getecken. đđ
pwayne Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 VĂ€lkommen in! AnvĂ€nd demoforumet sĂ„ fĂ„r du lyssnare och kommentarer/kritik! đ±
djonas Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 VĂ€lkommen! Ska lyssna pĂ„ dina lĂ„tar senare nĂ€r jag sitter vid min egen dator hemma. đ Som nĂ„n annan nĂ€mnde sĂ„ posta dina lĂ„tar en och en pĂ„ demoforumet istĂ€llet sĂ„ kommer du fĂ„ mer och förhoppningsvis bĂ€ttre konstruktiv kritik. đÂŽ Mvh / djonas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.