hammagrella Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Välkommen till forumet! Kul med lite syntare här! Kolla först sökfunktionen innan du ställer dumma frågor ! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 april 2005 Trådstartare Dela Postat 9 april 2005 Välkommen till forumet! Kul med lite syntare här! Kolla först sökfunktionen innan du ställer dumma frågor ! 😕 Skall definitivt göra det. Och jag ska läsa forumreglerna varje dag till frukosten. Som en bön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 19 juni 2005 Dela Postat 19 juni 2005 Välkommen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 juni 2005 Dela Postat 19 juni 2005 (torde väl gott hamna i kategorin veckans avdammning?) O ja! 😛 Eftersom jag inte var med på den gamla goda tiden när du gjorde din presentation, så får jag hälsa dig välkommen nu 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 juni 2005 Dela Postat 19 juni 2005 (redigerat) Välkommen hit Neko! 😆😛 Edit: Stavfel som vanligt. Redigerat 19 juni 2005 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 19 juni 2005 Trevligt att jag blir välkomnad. Tackar och hoppas jag kommer trivas här. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 19 juni 2005 Dela Postat 19 juni 2005 Trevligt att jag blir välkomnad. Tackar och hoppas jag kommer trivas här. 😄 Självklart kommer du att trivas! Här en vänlig stämning, du kommer säkert att lära dig mycket nytt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 juni 2005 Dela Postat 19 juni 2005 Välkommen. Se bara till att följa forumreglerna, annars får du de elaka moderatorerna efter dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 19 juni 2005 Dela Postat 19 juni 2005 Är lite nyfiken om du fortarande är 22 år? Det har trots allt gått 1½ år. Isåfall undrar jag hur du bär dig åt? Du håller väl inte på med såna däringa annabåla stereoiditoter? För då kan du plötsligt vara tillbaka i lekskolan innan du vet ordet av! Hursomhelst, du ska vara riktigt välkommen igen. Du kanske tror att jag hälsat dig välkommen tidigare, men då var det en annan avatar, som faktiskt hälsade en annan avatar välkommen. Kanske snart dax att snacka med en moderator att låsa den här tråden? Eller förresten; inte. Det kan bli en ny kul tradition att vart ettochhalfte år hälsa dig välkommen. Det attraherar nog en och annan sjukhumorist, vilket vi har i överflöd här. 😏🙂😆 Tjipp R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 20 juni 2005 Dela Postat 20 juni 2005 Jag får väl passa på nu eftersom jag inte gjorde det då. Kan bero på att jag inte ens var medlem då 😉 Hej och välkommen i eftehand! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 20 juni 2005 jag ska passa mig för de stygga moderatorerna. Svaret på frågan om min ålder är helt enkelt att jag funnit ungdomens källa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.