nossbokaj Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 25 Ă„r Kille NorrlĂ€nning i SkĂ„ne (M-ö) Pop/Rock Gitarrist LĂ„tskrivare TvĂ„ band Cubase SX 1 Reason 2.5 Wavelab Laptop (PC) USB-ljudkort Event 20/20 monitorer Yin och yang (filosofi i mitt skapande) Lyssnar i detta nu pĂ„ Jeff Buckley Studio-lĂ€sare SĂ„, nu behöver ni inte undra vem det Ă€r som okynnespostar lĂ„tar hĂ€r framöver och krĂ€ver att ni ska lyssna đČ Ha det!
nossbokaj Postat 25 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 25 september 2005 Hola! Kul avatar. đ Tackar! Jag var rockstjĂ€rna redan som femĂ„ring som du ser đź
Nisse Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Hola compadre! Bienvenidos a Studio Forum. đ
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hola compadre! Bienvenidos a Studio Forum. đ ehm...inte plural böjning pĂ„ bienvenido... Tja vĂ€lkommen förresten! đ
Nisse Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hola compadre! Bienvenidos a Studio Forum. đ ehm...inte plural böjning pĂ„ bienvenido... Tja vĂ€lkommen förresten! đ± Mm, jag tĂ€nkte skippa S'et men blev lite osĂ€ker...men nĂ„got har jag ju Ă€ndĂ„ snappat frĂ„n högstadiet? đ *vissel* đ±
Pazo Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hola compadre! Bienvenidos a Studio Forum. đ ehm...inte plural böjning pĂ„ bienvenido... Tja vĂ€lkommen förresten! đ Mm, jag tĂ€nkte skippa S'et men blev lite osĂ€ker...men nĂ„got har jag ju Ă€ndĂ„ snappat frĂ„n högstadiet? đ„° *vissel* đ± trodde först du var en riktig spansktlande mĂ€nniska iom. "compadre"...men se sĂ„g jag S:et đ
D Vibe Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 VĂ€lkommen in i vĂ€rmen. Du glömde skriva vilken skostorlek du har đ
hackeman Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Hola! Usted es la mayorĂa de la recepciĂłn! đ (korrekt, pazo? đ)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.