Jump to content
Annons

Hejs svejs..


Richie76

Recommended Posts

Blev just nu lite osäker på om jag skrivit nån presentation tidigare men tror inte det.. 😛

Hursomhelst har jag varit hangaround i dessa trakter sen i början av sommaren, tror jag.. är inte full bara lite yr just nu! 😄

Har fått några goda råd, kollat på tidigare trådar och har beställt ett par små behringer monitorer till min lilla studio som är belägen i klädkammaren. Synd att man inte får sitta så ofta bara eftersom man måste ha ett socialt liv och studier och sånt..

Är 29 och har hållit på med musik till och från och kan lite av allt men inte super på nåt, så det passar mig bra att meka lite själv och går under namnet slowmoboy eftersom det ofta är lite småseg musik. Hursomhelst så hänger jag oftast vid demoinspelningshörnan som jag hittade häromveckan.. So see you if i see you 🙁

ps. fattar inte hur man lägger upp ett foto, står bara nåt om att jag inte har tillåtelse att göra det.. kanske lika bra 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hejhej!

Foton måste ligga nån annanstans på nätet för att du ska kunna lägga in dom här. Klicka på "IMG"-knappen och skriv sedan in adressen där fotot ligger, så kommer det upp här i tråden...

Välkommen!

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...