tordA Posted April 3, 2004 Posted April 3, 2004 jag måste nog skaffa mig ett liv utanför internet... men å andra sidan, varför det ? 😆
Claes Holmerup Posted April 3, 2004 Posted April 3, 2004 jag måste nog skaffa mig ett liv utanför internet... men å andra sidan, varför det ? 😎 Ska DU säga... Jag ligger sexa här och tvåa i VST-Forum. Hu, så mycket tid som går till allt snackande på Nätet - men OJ! SÅ KUL DET ÄR!!! 🙂
Carl_B Posted April 4, 2004 Posted April 4, 2004 (edited) Haha... 😎 undra va ja ligger.. . ska kolla.. EDIT: <----- Ligger 1a ju!! va i helsike! Edited April 4, 2004 by Carl_B
®offe Posted April 6, 2004 Posted April 6, 2004 Hey'ba! 😛 Här kommer en rapport från världen utanför STUDIO FORUM: - Våren börjar så sakteliga komma till Sverige. Grannarna bär hem grillkol och vi börjar fundera på om vi ska tillbringa en badsommar till ute i vassen eller om vi ska börja banta på måndag. Ja, ungefär så ser vardagen ut för de som ligger längre ner i listan, närmare bestämt 18e plats.... 🙂 p.s hur umgicks man egentligen förr, när det inte gick att chatta, messa eller maila? 🙂
tordA Posted April 6, 2004 Author Posted April 6, 2004 Redan dom gamla Rommarna hade Forum... (sh!t, nu postade jag igen) 😉
Guest Dreamland Project Posted April 6, 2004 Posted April 6, 2004 p.s hur umgicks man egentligen förr, när det inte gick att chatta, messa eller maila? 😉 Jo, man spände en tråd mellan 2 muggar... 😄
Lundin Posted April 17, 2004 Posted April 17, 2004 Jo, man spände en tråd mellan 2 muggar... 😆 ..hoppas dom spolade först innan dom började snacka då 😄 /D
Lundin Posted April 17, 2004 Posted April 17, 2004 Hoppsan..nu ligger JAG etta?? hur gick detta till 😄 /D
tordA Posted April 17, 2004 Author Posted April 17, 2004 Jo, man spände en tråd mellan 2 muggar... 😛 ..hoppas dom spolade först innan dom började snacka då /D vid sk!tsnack behövs inte det 😆
tordA Posted May 11, 2004 Author Posted May 11, 2004 JÖSSES nu är jag Vegetarian (eller vad det stod )
Guest Dreamland Project Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Jo, man spände en tråd mellan 2 muggar... 😛 ..hoppas dom spolade först innan dom började snacka då /D vid sk!tsnack behövs inte det 😆 Bara för att spinna vidare på denna låga tråd kan jag skjuta in att vi talar om utomhus, inte inomhus. Spända muggar alltså. Spännande detta... *Moahahaha* 😄
Recommended Posts