Jump to content
Annons

Volymkontroll till aktiva monitorer

Recommended Posts

Mrkongo (oregistrerad)
Postat

Hejsan!

jag är ute efter en volymkontroll till mina aktiva monitorer... och med en enkel rörelse ska man kunna koppla till hörlurar istället...

Ett alternativ skulle ju vara en liten mixer... men det känns lite onödigt.. och budgeten är lite begränsad... Det jag söker är en mixer med en stereo in och stereo ut samt hörlurar ut... 🥰

Vore väldigt tacksam om någon kunde ge tips på något i den här stilen.

Annons
Postat
Kanske något i den här stilen: http://www.holmerup.biz/produktsidor/smproaudio/in5.html ?

Det är en burk som jag tycker löser väldigt många problem i en liten hemstudio med begränsat utrymme och begränsad budget. 😄

Tror dom har prickat helt rätt med den produkten. Blev nästan lite sugen själv. Har aldrig provat nåt från SMProAudio, har du lyssnat på den?

Jag har inte hunnit testa ordentligt själv - men jag har sålt några sådana och kunderna har varit nöjda. 😛

Det är förstås ett budgetmärke, så man får inte Hi-End för pengarna, men det är helt ok prylar till helt rätt pris, tycker jag.

Jag ska försöka få tid att lyssna igenom IN-5 nästa gång jag får in nya - om det inte kommer in beställningar för tätt, så att jag inte hinner behålla en av dem några dagar...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.