hajjen Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 TĂ€nkte att jag kunde presentera mig nu nĂ€r jag fĂ„tt lite dötid hĂ€r pĂ„ jobbet. Spelar med bandet McLure, eller Ă€r i alla fall medlem i det. Gillar pop, sneglar i bland lite försiktigt pĂ„ mina fötter i projektet Ambiguous Andy Feathers. Tja, vete fan om det finns nĂ„got att tillĂ€gga. Ăr inte precis nĂ„n rutinerad rĂ€v. Ni fĂ„r gĂ€rna gĂ„ in pĂ„ McLures hemsida och titta. McLures hemsida //hajjen
Pluffo Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM!!
Gote Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Jag tror att det Pluffo försöker sĂ€ga Ă€r; VĂ€lkommen!! đ /Gote
hajjen Postat 28 juli 2005 TrÄdstartare Postat 28 juli 2005 Tack för vÀlkomnandet. nu skall jag gÄ hem och spela ihop en förmögenhet till en synth, vad den skall med en förmögenhet till kan man ju frÄga sig... men men.
android Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Hejhej! Först tĂ€nkte jag: "Nu har Pluffo blivit helt galen!", men sedan gick det upp ett litet ljus.... đ
captain nemo (oregistrerad) Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Tja. VĂ€lkommen. HĂ€r kommer du att trivas som fisken i vattnet. //nemo
Brynolf Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 VÀlkommen! à ÄÄ! I morgon Àr det tvÄtimmars Mythbusters-special om hajar. Faen, jag mÄste lyckas konfigurera morsans Comhem-box sÄ jag kan kolla pÄ hÀrligheten ocksÄ...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Hej & vĂ€lkommen! Vad mĂ„nga roliga haj/fisk-skĂ€mt man kunde dra đ Hajjar du hur bra du kommer ha det hĂ€r? (Fy fan vad trĂ„kig jag Ă€r ibland đ)
Per_a_55 Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Haj pÄ daj du och whÀlkommen upp pÄ torra land (usch vad dÄlig)
Nisse Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 HÀr kommer du att trivas som fisken i vattnet. Eller som hajen i bassÀngen. VÀlkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.