laslo Posted March 29, 2004 Posted March 29, 2004 (edited) LÅTNAMN: Inte heller bestämt ännu... ARTIST/GRUPP: Filten GENRE: Som förra låten ("Nån slags electronicarock/pop"), fast lugnare... LÅTLÄNGD: 3.11 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.2 MB LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Edited March 29, 2004 by laslo
laslo Posted March 29, 2004 Author Posted March 29, 2004 Ajajaj! Fel länk! 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag
insolitus Posted March 29, 2004 Posted March 29, 2004 Kan tyvärr inte skriva så uttömmande 😄 , men en sak har jag att säga! Din förra låt fick en trea... Den här får en fyra på grund av snygga solon! 😛 Fast det första solot tycker jag slutade lite tvärt, testa gärna att läga lite eko i slutet eller tona ner det på nåt annat sätt. 😄
PepeLogu Posted March 30, 2004 Posted March 30, 2004 Jag gillar detta! Snygg produktion, snygga ljud. Låten har en mysig atmosfär. En enda liten sak som jag tror skulle lyfta låten ett snäpp vore kanske mer bas på sången (som är mycket bra i övrigt). Men en utmärkt bra låt! /P
laslo Posted March 31, 2004 Author Posted March 31, 2004 Man tackar för input och beröm! 😄😆 Håller med att sången låter lite "telefonig". Får dra lite i EQ:n.
Recommended Posts