Jump to content
Annons

Producent team i Malmö söker Topliner


ingenvind

Recommended Posts

Producent teamet Cazziuz Silver söker en person som kan topline:a våra låtar, dvs. skriva text och melodi, tracken fixar vi så det är inga problem. Vår studio ligger i Malmö, så vi söker någon som bor i närheten. Tanken är att vi ska

utöka teamet med en medlem som bara topline:ar låtar. Du får givetvis skriva eget också, det är ett plus om du kan sjunga.

Vi vill gärna höra lite demos från dig som du har gjort tidigare. Musiken vi skriver är ytterst kommersiell.

hör av dig till Björn på:

0736-878365

Mvh Björn & Jonas

Cazziuz Silver Productions

Redigerat av ingenvind
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Producent teamet Cazziuz Silver söker en person som kan topline:a våra låtar, dvs. skriva text och melodi, tracken fixar vi så det är inga problem. Vår studio ligger i Malmö, så vi söker någon som bor i närheten. Tanken är att vi ska

utöka teamet med en medlem som bara topline:ar låtar. Du får givetvis skriva eget också, det är ett plus om du kan sjunga.

Vi vill gärna höra lite demos från dig som du har gjort tidigare. Musiken vi skriver är ytterst kommersiell.

hör av dig till Björn på:

0736-874365

Mvh Björn & Jonas

Cazziuz Silver Productions

Jag är med!

Har skrivit et gäng hits & är intresserad på alla typer av samarbeten...bor i Malmö också.

Hör av mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vi har tyvärr ingen hemsida än. Du kan ju kolla in CazziuzSilver.com, men vi har inte lagt upp ngt mer än en temp sida. Har inga låtar just nu som vi är sugna på att ladda upp eftersom grejerna ska till ett förlag först. Men musiken vi sysslar med är ytterst kommersiell musik. Vi dra väl lite åt Bloodshy & Avant hållet, men även vanliga pop ballader och dylikt. Men hör gärna av er så kan vi ses och snacka lite, spela upp lite låtar och sånt.

//Björn & Jonas

Cazziuz Silver Productions

Redigerat av ingenvind
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Vi har tyvärr ingen hemsida än. Du kan ju kolla in CazziuzSilver.com, men vi har inte lagt upp ngt mer än en temp sida. Har inga låtar just nu som vi är sugna på att ladda upp eftersom grejerna ska till ett förlag först. Men musiken vi sysslar med är ytterst kommersiell musik. Vi dra väl lite åt Bloodshy & Avant hållet, men även vanliga pop ballader och dylikt. Men hör gärna av er så kan vi ses och snacka lite, spela upp lite låtar och sånt.

//Björn & Jonas

Cazziuz Silver Productions

Bloodshy/Avant, låter intressant...

Får man frågavad det är för ålder på er & vad ni har gjort tidigare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ujuj! Inga problem! Ring så spelar vi! 😳

Dock undrar jag samma som Danny: Vad är det för ålder på er och vad har ni gjort tidigare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt att det fanns så stort intresse. 😄 Vi är 27, respektive 21.

Jag [Jonas, 21] har sysslat med att lira i band i ganska många år. Inspelningar har det blivit en del också, efter jag gick ut gymnasiet så hoppade jag på en låtskrivarutbildning i Örnsköldsvik [www.musikmakarna.se] och där går jag nu, har ett år kvar på den utbildningen. Och Björn, 27, har sysslat med trance i en hel del år, han har grym koll på produktioner och dylikt. Så de e gött.

Men alltså jag vill att ni ska vara på det klara med att det gäller ytterst kommersiell musik, dvs allt som är gångbart på radio. Vi söker någon som helst har förlagskontakter redan, eftersom vi har en del, och sen vill vi att personen ska ha jobbat med kommersiell musik, skrivit det en hel del. Och du ska vara grym på att skriva hit melodier och bra genomtänkta texter på engelska. Vi är nämligen helt okej på det. Så vi söker någon som är överjävlig 😄 Du behöver inte ha fått ngt släppt, bara du är överjävlig på att skriva och att du är seriös. Vi snackar om att jobba ett stort antal timmar per dag. som det är just nu så jobbar vi båda heltid med detta, men det är inget krav på att du måste kunna det.

Ring oss om du är intresserad!

Link to comment
Dela på andra sajter

låtskrivarutbildning i Örnsköldsvik [www.musikmakarna.se]

Är den nå bra utbildning?

Polarn skall börja där i höst, skulle vara kul å veta vad du tycker om den.

Är det inte jobbit å pendla mellan Ö-vik å malmö?

Redigerat av sounden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är absolut på!

I mitt senaste band agerade jag flitig text & låt skrivare. Vi lirade poppig rock med lite funkinfluenser så kommersiell musik ligger ganska nära till hands i sinnet. 😄

Jag hör av mig. Bor i Lund.

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

& vad är det för ekonomiska förutsättningar?

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
& vad är det för ekonomiska förutsättningar?

Det är nästan bättre om du ringer och snackar med oss. Hör av dig till björn så fort du kan. :rolleyes:

//Cazziuz Silver Productions

Gratulerar.

Numret har ingen abbonent.

Link to comment
Dela på andra sajter

& vad är det för ekonomiska förutsättningar?

Det är nästan bättre om du ringer och snackar med oss. Hör av dig till björn så fort du kan. 😱

//Cazziuz Silver Productions

Gratulerar.

Numret har ingen abbonent.

HAHAHAHAHA 😄

SRY det ska vara 0736-878365

Ring igen, vi ber så hemskt mkt om uräkt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

låtskrivarutbildning i Örnsköldsvik [www.musikmakarna.se]

Är den nå bra utbildning?

Polarn skall börja där i höst, skulle vara kul å veta vad du tycker om den.

Är det inte jobbit å pendla mellan Ö-vik å malmö?

Det är en ganska bra utbildning om man gör det till det. Det gäller att man ligger i ganska mkt själv. Man får ju en massa förlagskontakter så det är ju grymt. Det är lite drygt att pendla ja 😉 men det blir bara en gång i månaden då vi har förlagsmöte....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
GORANDJ (oregistrerad)

Hej!

Är en 18 årig kille som är låtskrivare och sångare.

Sysslat aktivt med musiken i 5 år. Går även på specialutformad

estestisk linje i Helsingborg. Har inte långt till Malmö.

Lägger gärna på sång och stämmor. Skriver egna låtar men vet inte

om de är så bra, bedöm själva om vi träffas. Det ligger i Pop/Ballad stuket

men jag vill lite mer åt Pop/Ballad/Dance/Soul...

goran_148@hotmail.com

adda mig på MSN om du vill höra div. smakprover

Undrar hur seriösa ni är, får man veta mer om er?

Med Vänliga Hälsningar

/Goran

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul med fler musikmarke här... hehe 😆

Herman, med hatten här... Saknar musikmakarna som fan. säg till om ni är i stockholm nåt så kan vi cowrita lite. Har lite schyssta prylar på G...

Din klasskamrat Sharaye ska uppträda förresten på fredan klockan 14 i kungsträdgården om du råkar befinna dig här i stockholm på fredag...

//Herman

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Danny Cort (oregistrerad)
Vad blev det av det här? Någon som tog kontakt och toplajnade någon låt och kan berätta?

Jadå!

Jag har toplinat ett pat leads från stora amerikanska artister. Båda killarna i Cazzius Silver är begåvade, dedikerade & stenhårt arbetande.

En låt är färdigmixad & låter riktigt, riktigt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...