troptick Postat 24 juni 2005 Postat 24 juni 2005 Finns det nĂ„gon hĂ€r som har erfarenhet av att köra logic och behringer BCF 2000?? Jag undrar hur man smidigast installerar den. Ăr mycket tacksam för svar. MVH // Andreas
hefu Postat 10 juli 2005 Postat 10 juli 2005 Jag har provat, men BCF:en Àr helt klart anpassad för PC. Den ville inte riktigt funka med logic. GÄr sÀkert att programmera, men det orkade inte jag.
VacUm Postat 10 juli 2005 Postat 10 juli 2005 http://www.behringer.com/05_support/bc_dow...ds.cfm?lang=ENG för LAP5.5.1 borde gÄ att importera till senare versioner ocksÄ.
sounden Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 Jag anvĂ€nder BCF2000 smĂ€rtfritt till min G5 + Logic 7 express. - lĂ€ttast installations beskrivning stoppa bara in USB kabeln Ăr den helt ny sĂ„ kan det vara lite idĂ© att uppgradera firmwaren till senaste versionen. kör med 1.06 och det funkar fint. Starta upp den i LC lĂ€ge oxo.
hefu Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 Kan ju ha med saken att göra att jag provade den nÀr den kom. Var ju inte sÄ himla kul... Den Àr sÀkert bÀttre nu. I mitt fall insÄg jag att jag inte behövde den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.