Jump to content
Annons

TV produktionsbolag


hackeman

Recommended Posts

Tebaks till ämnet; Har du kollat med pressen Hacke? Det är ju sommartid och halv nyhetstorka, så nån kanske vill göra ett scoop?

Tack, Vallhagen. Jo, jag har funderat på det, men ser det inte som en första utväg. Hellre att alla blir nöjda. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Glaskatten (oregistrerad)
Risken finns ju också att du är bränd i Tv-kretsar för all framtid om det kommer fram att det var du som låg bakom konceptet för ett sådant flopp-program...

Hade jag varit med och genomfört idén hade det inte blivit en flopp.

Oj, menar du att det hade blivit en katastrof istället då...

Katten har inte fått mus på länge, märker jag.

Surt, sa hackemus....

Haha, kom igen. Kan du inte vara roligare gör du bättre i att inte ens försöka. 😆

MYL

Jättebra försök, men du är fortfarande inte rolig. Ge dig.

I en oberoende undersökning så kom det fram att ... .... ... time så du får nog ge dig...

Men vafan yrslar du om? Du kommer in här i ett försök att dissa och vara rolig, men gör bara bort dig. Fatta att du är extremt torr och tråkig, ingen skrattar, ingen tycker du är kul eller cool. Jag förstår att du gärna vill, men DU KLARAR DET INTE. Tyvärr. Det är faktiskt lite synd om dig.

Nej det var väl dig det var synd om? Du har ju blivit blåst...

Förvisso, men jag har fler idéer och inkomstkällor. Du, å andra sidan, förblir både blåst och tråkig. 😄

Fast risken är väl rätt stor att du har bränt dina bästa idéer, precis som du bränt dina bästa(?) skämt för länge sedan...

Imponerande. Hur många edit behövde du göra för att bli sådär fenomenalt rolig?

Surt sa hackmusen pt. II...

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
Tebaks till ämnet; Har du kollat med pressen Hacke? Det är ju sommartid och halv nyhetstorka, så nån kanske vill göra ett scoop?

Tack, Vallhagen. Jo, jag har funderat på det, men ser det inte som en första utväg. Hellre att alla blir nöjda. 😆

Men tittarna då? Tar du inte ditt ansvar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tebaks till ämnet; Har du kollat med pressen Hacke? Det är ju sommartid och halv nyhetstorka, så nån kanske vill göra ett scoop?

Tack, Vallhagen. Jo, jag har funderat på det, men ser det inte som en första utväg. Hellre att alla blir nöjda. 😆

Okok.

Håll tråden informerad. Eller skapa en ny, den här har tappat lite läsbarhet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
I see a pussy about to get wet... *tappin' da hose*

Jaha menar du att vi ska göra en paraplyinsamling till hacke? Eller är du bara allmänt snuskig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte faktiskt bra idé. mindre bra utfört samt alltför töntiga/tråkiga programledare.

Det är så jävla ruttet att sno! Har en kompis som skickade en artikel till b.l.a. DN. Kanske inte aktuellt för publicering men har du mer hör av dig

Sen kommer en 2 sidors med nästan ordagrant plagiat som publiceras i DN. Visst, på DN var det väl antagligen bara personen min kompis haft kontakt med

som visste att artikeln var snodd men man får ju ha lite koll på vilka man anställer. Jag sa stäm dom, min kompis sade - orkar inte har bättre saker för mig!

Och det är det som är grejen, ingen orkar/vågar stämma, man vill inte få stämpel som besvärlig eller så har man inte råd med advokat och sålunda kan

vissa obegåvade och/eller lata individer förnöjsamt fortsätta att stjäla sin kreativitet ifrån andra längre ner på karriärsstegen.

(Erkänn nu Glaskatten, Det var ju DU som snodde hackemans idé 😉!)

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Oj. Hallåja.

Jag gick inte vidare. Dom är inte ensamma om liknande koncept längre, och fler är på väg.

För dåliga odds för min del, helt enkelt.

Nya idéer, nya tag. 😄

Åhfan!

Synd, men du har väl fler idéer innaför pannbenet kan jag tänka mig.

Good luck! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...