Jump to content
Annons

Paparazzis


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Mmm...hon berättade att hon trodde att paparazzi (kolla royen) skulle bli vilseledda om du, Itzhak, var med... Men du var ju tydligen så djävla ful, så då började de plåta av den anledningen istället.

🙂

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 85
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Mmm...hon berättade att hon trodde att paparazzi (kolla royen) skulle bli vilseledda om du, Itzhak, var med... Men du var ju tydligen så djävla ful, så då började de plåta av den anledningen istället.

ja, din tjej har en förkärlek för jävligt fula killar.

vi får helt enkelt vänja oss vid paparazzi .

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
18841223_d552105336_m.jpg

hahahahahahahahahahahahahaha

EDIT: musik, du har fortfarande inte svarat på frågan angående vem din flickvän är?

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Izthak var ärlig:

"...jävligt fula killar.

vi får helt enkelt vänja oss vid paparazzi ."

Svar:

Hehehehe... Så synd. Modigt att erkänna.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan lugnt säga att jag ALDRIG haft personliga problem med att bli förföljd av en paparazzi.

Sen är min personliga gissning att av dom som klagar på paparazzis så är det ungefär 50% som verkligen lider helvetets kval för att dom inte kan beställa extra ost på pizzan eller lämna knasiga urinprov till fältskären utan att det står på löpsedeln en timma senare; "HAMMAGRELLAS OST CHOCK - PIZZERIA RASAR" eller "PORR ORGIE HOS HAMMAGRELLA - drabbad av DÖDLIG KÖNSSJUKDOM!" och sen är det återstående 50% som älskar att klaga över att dom är så jävla kända att dom inte får vara ifred på krogen - och sen smygringer Se&Hörs tipslinje om sig själva och arrangerar hemma hos reportage med Babsan gratis.

Fördelningen kan varar 49% -  51% också, jag är inte helt säker... 🙂

Om man räknar bort de 50% som har verkliga problem, och sen räknar bort de 50% som myser i smyg av att känna sig viktiga så återstår ändå en försvarlig mängd människor som inte har dessa problem.

Så om det är nån som vill känna sig lite viktig så erbjuder jag härmed mina tjänster...

Finnes: Kamera med fet teleglugg.

Sökes: Artister att trakassera.

Svar till: Gote@paparazzi.se

/Gote

Link to comment
Dela på andra sajter

du kommer nog inte ifrån att svara på vem din flickvän är, är jag rädd.

Hans flickvän heter Lina Olsson o är en helt vanlig tjej, men för att väcka uppmärksamhet så skrev han den här tråden? Är det rätt uppfattat mr "musik"?

Peace!

.Viktor

Det kanske är ett sätt att BLI kändis; att gnälla över paparazzis!? Smart faktiskt....

Link to comment
Dela på andra sajter

du kommer nog inte ifrån att svara på vem din flickvän är, är jag rädd.

Hans flickvän heter Lina Olsson o är en helt vanlig tjej, men för att väcka uppmärksamhet så skrev han den här tråden? Är det rätt uppfattat mr "musik"?

Peace!

.Viktor

Eller också är Lina en ökänd paparazzi, som nu blivit så känd så att BigBrotherLinda, RobinssonMartin och ClubGoaMolle har börjat ta foton av henne, vilket naturligtvis kan vara väldigt störande... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

du kommer nog inte ifrån att svara på vem din flickvän är, är jag rädd.

Hans flickvän heter Lina Olsson o är en helt vanlig tjej, men för att väcka uppmärksamhet så skrev han den här tråden? Är det rätt uppfattat mr "musik"?

Hon kanske är en dokusåpabimbo?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Att ha vissa problem med paparazzi (se stavningen royen, även om jag gillar s-ändelse bättre) och samtidigt avslöja personens namn här vore inte särskilt intelligent, eller hur? Det är väl typ det sista man gör...

Det är ingen dokusåpatjej - kan man verkligen vara känd på det viset? Tillåt mig le...

😉

//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ingen dokusåpatjej - kan man verkligen vara känd på det viset? Tillåt mig le...

De patetiska puckopannorna som ställer upp tror ju uppenbarligen det. Fortfarande.

Men jag är glad för din skull att din tjej inte är en av dem. 😉 (brrrrrrr.... ryser av dokusåpa-avsky)

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Hej!

Att ha vissa problem med paparazzi (se stavningen royen, även om jag gillar s-ändelse bättre) och samtidigt avslöja personens namn här vore inte särskilt intelligent, eller hur? Det är väl typ det sista man gör...

Hej!

Intelligens är väl typ det sista du har visat i dina inlägg...

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om du har sagt A musik så får du även lov att säga B?

Och va skulle det spela för roll om berättar vem din flickvän är, hon har ju ändå redan paparazzis efter sig 😛

Det är ju inte direkt att vi på forumet kommer att springa efter din flickvän eller höja status för dig bara för du är tillsammans med - - - - - - - - - -

Så kom igen nu och visa att du är en man som är tillsammans med - - - - -

Eller du kanske bara skapade denna tråd för att få lite uppmärksamhet? 😉

Men som sagt..

Paparazzis är absolut inget vanligt i sverige, journalister är vanligt..

En väldigt stor skillnad mellan dessa två... (fast du kanske menade journalister?)

Inte ens prinsessan Madelene har svenska paparazzis efter sig..

Så man börjar ju fundera lite på det du säger, om det är sant eller inte 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Att ha vissa problem med paparazzi (se stavningen royen, även om jag gillar s-ändelse bättre) och samtidigt avslöja personens namn här vore inte särskilt intelligent, eller hur? Det är väl typ det sista man gör...

Hej!

Intelligens är väl typ det sista du har visat i dina inlägg...

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller du kanske bara skapade denna tråd för att få lite uppmärksamhet?  😎

Så du har äntligen kommit på det 🙂

.Viktor

Om han inte vågar säga vems hans flickvän är, så är det ju inget speciellt med henne. (om han ens har en... för övrigt så vet vi ju inte ens om "musik" är en kille eller tjej 😛)

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller du kanske bara skapade denna tråd för att få lite uppmärksamhet?  😎

Så du har äntligen kommit på det 🙂

.Viktor

Om han inte vågar säga vems hans flickvän är, så är det ju inget speciellt med henne. (om han ens har en... för övrigt så vet vi ju inte ens om "musik" är en kille eller tjej 😛)

Vet vi överhuvud taget om "musik" sysslar med musik? Hans medlemskap här kan ju vara ett sätt att dölja hans brinnande intresse för trainspotting?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker också det är ganska osmart och meningslöst att starta en tråd om man

säger sånna saker, men är inte beredd på att säga vem det handlar om.

Det är ju inte så att vi på forumet skulle bry oss eller

påverka henne/ert förhållande på något sätt om vi var upplysta

vem denna person är.

 

ps. välj dina topics lite smartare nästa gång "musik".

Redigerat av sounden
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

För hel---e grabbar! För det första lär er skilja på vad som är intelligent och vad som är smart, det är helt olika saker. Att ha en förmåga att lära sig saker och ha talang på olika områden är intelligens och mäts genom olika intelligensfaktorer.

Det har inget att göra med vad man egentligen kan. Man kan ha en otrolig okunskap på områden, men samtidigt vara den mest intelligente. Faktorn logik prioriteras och anses styrande som mått på intelligens av vissa sammanslutningar för främjande av intelligens i vårt samhälle.

Att vara smart kan å andra sidan vara att t.ex. utnyttja kryphål i skattesystemet, att undvika vissa situationer och på andra sätt vara listig. Ofta prioriteras list och smarthet framför verklig intelligens i dagens samhälle.

Det var ju lustigt att ni verkar vara en sån hop skvallerpressläsande kärringar en del av er. Det var svårt att föreställa sig. Vad hon heter är ju fullkomligt ovidkommande i sammanhanget! Det är ungefär som att fråga någon som pratar om mastring i wavelab vilket träslag skrivbordet är av som pc:n står på eller om den som köpt ett trumset från Pearl varit med i någon kårförening.

tryff: Trainspotting sysslar jag inte med alls.

viktor: Speciell för mig räcker gott. Är kille, men sluta stöta för det har du ingenting för!

roha: Ha "vissa" problem är inte stora problem. Kanske Madde gillar sina paparazzi?

sounden: Det är skönt att veta att ni inte bryr er. Osmart ja, men det är alltid svårt att veta hur andra tänker om de nu tänker.

stefan e: Skjut tillbaka, det gör jag.

Tack Hammgrella, Wonderboy & Hackeman för roande inlägg i denna tråd som jag nu avslutar!

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Men herregud musik..

du måste väl förstå att om du skriver att din flickvän har paparazzis efter sig när inte ens våran egen prinsessa madelene har det, så måste du väl förstå att vi självklart blir nyfikna?

Men förmodligen så skapade du väl denna tråd bara för att få uppmärksamhet.

Och när du märkte att det blev för mkt och att du inte kunde klara av det så vill du avsluta den..

ganska patetiskt enligt mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Roha: har din prenumeration på Se & Hör gått ut eller?

Att påstå att inte Madde har problem med paparazzi är ju nästan ett skämt. Men det kanske också är så att vi två har helt olika uppfattning om vad det innebär att ha "vissa problem" med paparazzis. Det är inte så att tjejen jämt och ständigt...men det har förekommit och förekommer ibland. Har lovat henne att inte babbla om detta med någon, så det är klart att jag inte skulle ha tagit upp tråden här. Det var förmodligen osmart.

Däremot var det ganska smart av dig att få folk att sätta in pengar till dig, om de nu gjorde det, men om det var intelligent det betvivlar jag. Patetiskt så det dånar om det i alla fall.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Roha: har din prenumeration på Se & Hör gått ut eller?

Att påstå att inte Madde har problem med paparazzi är ju nästan ett skämt. Men det kanske också är så att vi två har helt olika uppfattning om vad det innebär att ha "vissa problem" med paparazzis. Det är inte så att tjejen jämt och ständigt...men det har förekommit och förekommer ibland. Har lovat henne att inte babbla om detta med någon, så det är klart att jag inte skulle ha tagit upp tråden här. Det var förmodligen osmart.

Däremot var det ganska smart av dig att få folk att sätta in pengar till dig, om de nu gjorde det, men om det var intelligent det betvivlar jag. Patetiskt så det dånar om det i alla fall.

:rolleyes:

:musik

Jasså, nu försöker du byta ämne o få Roha att verka dum!

Han frågar ju för f-n bara vem din "flickvän" är eftersom du påstår att hon får paparazzis eftersig.

Har du allvarliga problem eller? Snälla gör oss en tjänst o säg som det är, Du har bara hittat på alltihop för att få uppmärksamhet...

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Musik, jag kan inte låta bli och tänka på vår dialog om meningen med livet (typ) och din kommentar om att "människorna (liksom djuren) inte har några som helst val i livet!" (här).

Det är mao INTE ditt fel att du startade och fastnade i denna diskussion? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...