Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

"an error occured with the furity slicer in it's loading state" tror jag det stog, har fan aldrig sett det felmedelandet innan, och det pajjade hela flp filen, kan inte göra nånting? Någom som vet hur man ska lösa detta?

Annons
awt (oregistrerad)
Postat

jag har också stött på errors med fl's slicer, kommer dock inte ihåg att det pajjade hela projektet...

Jag annvänder nästan aldrig slicern, men jag kan prova runt lite när jag är hemma och se om jag också får errors, har iallfall fått det en gång.

Kommer jag på en lösning eller kommer fram till vad som orsakar problemet så skriver jag här, annars lycka till

Postat

Ja tack för att du utreder saken, Kan inte göra något alls i projectet, vilket var ganska bra, men kan återskapa det mesta för hand 🙂

Men säg till så fort du har en lösning!

tackar på förhand!

awt (oregistrerad)
Postat

Jag har inte hunnit titta de senaste dagarna =/ har haft fullt upp med att leta externt ljudkort som passar mig... Ska dock ta en titt såfort jag har tid och liksom fööörsööka få slicern att fucka så att jag kan se vad det beror på iallfall..

• 1 månad senare...
Postat

Du råkar inte anväda win 98 ???

Efter en vecka började fl 4 fucka sig...

Fl 3 fungerar till 98 fint

ha det gött 🙁

Postat

Kan ju ha vart så att du lade in ett ljud i slicern, sedan ändrade ljudet utanför FL, och nu lackar den ur för att några inställningar inte stämmer med den nya ändrade slicefilen? bara gissar.

Postat
Kan ju ha vart så att du lade in ett ljud i slicern, sedan ändrade ljudet utanför FL, och nu lackar den ur för att några inställningar inte stämmer med den nya ändrade slicefilen? bara gissar.

Ah där varu smart, ska kolla upp det 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.