Jump to content
Annons

Här kommer jag...


Benjamin

Recommended Posts

Hej!

Benny heter jag.

Ramlade in på forumet av en slump när jag letade porrbilder på nätet och efter att ha tittat runt lite så bestämde jag mig för att registrera mig! 😄

Eh... Innan jag fortsätter... Det där med porrbilderna var alltså bara ett skämt... Om nu någon undrade.... 😉

Hur som helst... Jag bor i STHLM och är 34 år. Är väl något av en "periodare" när det gäller musiksmak och allt från Nirvana till filmmusiken från Shrek rullar i min CD... Just nu är det Shrek som gäller... 😎

Har ett "låtsasband" tillsammans med lite annat löst folk och roar mig med att lägga ut våra inspelade låtar på den hemsida som vi försöker hålla åtminstone någorlunda uppdaterad... 😛

Om någon undrar hur vi låter så finns ett par smakprov här:

Anorektiska barn sjunger högt som fan <---- Klicka för att lyssna.

Blåbär (alla rasister har små, små snoppar) <---- Klicka för att lyssna.

Vi gör musiken för att vi tycker det är kul så om någon tycker det låter skit så gör det inget... 😄 Och vill någon höra fler låtar så finns det att ladda ner från hemsidan!

OK, det var väl allt... Nu ska jag roa mig med att undersöka det här forumet lite nogrannare!

/ BB 🙂

Redigerat av Benjamin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Sunkenship (oregistrerad)

Hej Benny och välkommen! Gillar din hemsida, finns en hel del tänkvärda budskap på dem som man inte kan bli nog påmind om.

Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen,

såg Shrek 2 för ett tag sedan och upptäckte till min glädje att Buzzcocks gammla låt ever falling in love var med, de avslutede med en bra låt i första filmen, har dock glömt vilken

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Alltså...? Inte nog med att jag fått svar från massor av människor...? Det är bara snälla och trevliga svar dessutom...? 😆

Måste erkänna att jag aldrig varit med om något liknanade i ett musik(er)-forum... *ställer mig upp på stolen och ristar in ett stort fett kors i taket med min morakniv* 😎

Jag ska (av hänsyn till de andra forumen) inte säga vilka forum jag har erfarenhet av sen tidigare men härmed så utnämns det här forumet till det klart snällaste... 😲 Och innan nån börjar gnälla över hur han/hon inte alls är snäll utan en riktig "elak hårding" så vill jag bara säga att när det gäller att hälsa nya medlemmar välkomna så är snällhet en viktig egenskap... 🙂

Med andra ord: Tack för välkomnandet! Jag kommer trivas här tror jag... 🙂

/ BB

Ps.1 (till 'ViktorDenStore')

Förvirra mig inte med sånt där logisk tänkande... 🙂 Min hjärna börjar värka 🙂

Ps.2 (till 'sixties')

Har ingen som helst koll på vilka vilka låtar som gjorts av vilka i Shrek-filmerna... Allt jag vet är at jag alltid blir kär i vem det än må vara av kvinnligt kön som står bredvid mig när jag hör någon låt från de där filmerna... Är det normalt att känna så...? :rolleyes:

Redigerat av Benjamin
Link to comment
Dela på andra sajter

"Men er musik är skit, jävla skitmusik, ja det är skit som ni fyller oss med"

Sköna texter 🙂

Hej och välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Whälkommen, mycket intressanta texter 😉 . Du har en attityd som jag tror passar här (satan jag hade ju tänkt vara elak, men det sket sig som vanligt) 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...