Jump to content
Annons

Att avansera i forumet.


k9 (oregistrerad)

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

En liten fråga bara; när går man från nykomling till medlem till veteran?

Är det beroende på hur många inlägg man gort, eller hur länge man varit med i forumet? Inte så vicktigt kanske men det vore kul å veta hur man tar svart bälte.

Och vad kommer sen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
...och det gäller i alla forum utom i offtopic forumet.  😆

Sådärför gäller det att göra sina offtopicinlägg utanför oftopic utanför ämnet! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
...och det gäller i alla forum utom i offtopic forumet. 😉

Vilket är synd 😛 Jag vet några som skulle bli veteraner direkt om man ändrade på den regeln 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...och det gäller i alla forum utom i offtopic forumet.  🙂

Sådärför gäller det att göra sina offtopicinlägg utanför oftopic utanför ämnet! 😲

Ja 😆

Ot utanför ot utanför ämnet - dä är vi ju på längsta tråden då.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det handlar om kvantitet och inget annat! Kan man bli senior? Kan vi inte inför det vid, säg, 1 000 inlägg? Det skulle då stå för alla dem som tyckte att allt var bättre förr och ju förr dess bättre. De skulle också få en livsprenumeration på Studio för lång och trogen tjänst.

Link to comment
Dela på andra sajter

ahh jag kommer aldrig bli veteran, haha om inte annat kommer det drööja lång tid.. 😄...Jag skriver nästan bara i OT...blääh för mig då.. 😛

Man kan ju avancera i forumet på andra sätt! Midori stiger i mina ögon när jag ser att Du skriver mest i OT!

Man kan också vara hjälpsam och på så sätt "avancera".

Man kan också "retardera" genom att vara som jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför sträva efter veteranstatus? Får man rabatt på Studio eller Preem då? Jag är själv som Midori, OT är min livsnerv....

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför sträva efter veteranstatus? Får man rabatt på Studio eller Preem då? Jag är själv som Midori, OT är min livsnerv....

Jag borde ha en bättre status bara för att jag är så snäll och positiv...=)

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
För övrigt stör jag mig fortfarande på "avansera" i rubriken. Det stavas "avancera".

/den sura språkpolisen

Vad fan! Jag gick precis in här för att skriva det 🙂

EDIT: BTW, jag skriver också mest i OT, som många kan bevittna om dom kollar vilka som svarat i "forumets längsta..."

EDIT2: Inte bra att skriva och äta samtidigt...

EDIT3: Fan vad kul med edits 😎

EDIT4: Haha

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Får man rabatt på Studio eller Preem då?

En blomrabatt på Preem? Vad kan man odla där?

Men Vectro då, det finns andra rabatter än blomrabatter, själv har jag mest ogräsrabatter 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man rabatt på Studio eller Preem då?

En blomrabatt på Preem? Vad kan man odla där?

Men Vectro då, det finns andra rabatter än blomrabatter, själv har jag mest ogräsrabatter 😏

Hur stora är rabatterna? 10%? 50%?

För övrigt stör jag mig fortfarande på "avansera" i rubriken. Det stavas "avancera".

/den sura språkpolisen

Puh! Äntligen någon som inte kunde hålla käften längre! 😱

Hehe 😄

Redigerat av vectro
Link to comment
Dela på andra sajter

Svart Bälte?

Det viktigaste är väl endå vad man skriver och inte hur ofta man syns. Är man gammal veteran så va då. Jag är med i flera utländska forum och man kan inte följa dem alla. Men man kan få/ge värdefull info av/till alla på forumet så länge man uppför sig enligt reglerna och det är väl viktigast. Samt att ett trevligare forum än studio får man faktiskt leta efter. 500 hundra inlägg? Det vet jag inte om jag ens kommer upp till. Men jag hoppas att jag bidrar med nytta o nöje. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...