Linus Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 http://www.expressen.se/index.jsp?a=291994 NĂ€r det Ă€r valĂ„r kan allt hĂ€nda! đ±đđ
slaptap Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 ...han satt pĂ„ axlarna pĂ„ en tjej i publiken â för att se bĂ€ttre... đ±
polardark Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Mmmm.. politker fĂ„r vĂ€l ocksĂ„ ha bra musiksmak? đ±
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Paggan Ă€r en fin minister! SĂ€rskilt nĂ€r han spelade en lĂ„t frĂ„n street legal med Bob Dylan i riksdags/regeringspolitikernas lĂ„tlista i somras. Göran Persson spelade "HelgdagskvĂ€ll vid timmerstugan" av Dan Andersson đ±
hammagrella Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Oj, stackars alla Death Metal fans. Det hĂ€r kan innebĂ€ra samma nĂ„dastöt för musikstilen som det var för MC-fans nĂ€r Lasse Berghagen tjackade en Harley Davidson.... đ
Gogg Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Hahaha! đ Jag har alldrig förstĂ„tt mig det hĂ€r med politik đ
Itzhak Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 det Àr ju inte utan att man vÀntar pÄ ett motdrag ifrÄn den borgliga sidan. förslag?
Signert Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 det Ă€r ju inte utan att man vĂ€ntar pĂ„ ett motdrag ifrĂ„n den borgliga sidan. förslag? Göran HĂ€gglund i Burzum-tröja? đ
Majken Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 förslag? Reinfeldt kör Gumball 3000 och gör en scarification pÄ bröstet. Sedan provar han suspension i krokar genom ryggen. Med kommentaren: -Det Àr sÄ befriande att testa nya saker En stilla undran Àr hur liten Leif Àr egentligen, sitta pÄ axlarna pÄ en tjej? Det skall behöva vara en rejÀlt storvuxen tjej om jag skall kunna sitta pÄ hennes axlar. /Majken
punkrockdude Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Kul att se politiker som inte Àr rÀdda för att visa sig pÄ stÀllen/evenemang som kan uppröra andra politiker eller folk pga att de tycker att det Àr opassande för just en politiker. TÀnk om Pagrotsky vÀljer Murder The Government med NOFX pÄ nÀsta regeringslÄtlista! TÀnk om!. Hehe
Henke Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Det hĂ€r kan innebĂ€ra samma nĂ„dastöt för musikstilen som det var för MC-fans nĂ€r Lasse Berghagen tjackade en Harley Davidson.... đł För att inte tala om Tompa Ledin! đł
joachime Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 En stilla undran Àr hur liten Leif Àr egentligen, sitta pÄ axlarna pÄ en tjej? Det skall behöva vara en rejÀlt storvuxen tjej om jag skall kunna sitta pÄ hennes axlar. Har för mig att han Àr ungefÀr samma storlek som Prince. SÄ han behövde definitivt nÄgon som lyfte upp honom.
wonderboy Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Oj, stackars alla Death Metal fans. Det hĂ€r kan innebĂ€ra samma nĂ„dastöt för musikstilen som det var för MC-fans nĂ€r Lasse Berghagen tjackade en Harley Davidson.... đ Eller som nĂ€r det framkom att Lasse Berghagen och Nicko Mcbrain Ă€r dödspolare! De brukar ju spela golf tillsammans! Jag menar, vart Ă€r vĂ€rlden pĂ„ vĂ€g?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.