Jump to content
Annons

Kliver in i musikdjungeln!

Recommended Posts

Jade (oregistrerad)
Postat

Hejsan allihopa!

Jag har mÄnga gÄnger suttit och lÀst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. HÄller just nu pÄ med att vÀlja ut en sampler att köpa. Det lutar Ät en Akai MPC-1000. Den Àr tÀnkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser sÄ Àr jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lÀra sig. Jag har fortfarande svÄrt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det Àr jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll.

Ha det fint, folk!

/Jade

Annons
Postat (redigerat)

VĂ€lkommen till forumen! Hoppas att du kommer att ha det bra hĂ€r! 😉 RĂ„d fĂ„r du sĂ€kerligen 😛 Inom vilken genre jobbar du mest?

Redigerat av Neko
Postat

Hallo and welcome to forum @ studio.se...

Vafalls! Varför har jag för vana att skriva engelska i forum 😉

Ta-taa!

Postat

liczby x przy podstawie a, liczba rzeczywista y rĂłwna wykladnikowi

potegi..

Vafalls! Varför har jag för vana att tala polska sÄ fort polisen tar mig =D

Postat
liczby x przy podstawie a, liczba rzeczywista y rĂłwna wykladnikowi

potegi..

Vafalls! Varför har jag för vana att tala polska sÄ fort polisen tar mig =D

Tummen upp! 😉

Haha...

• 2 veckor senare...
Postat

Hej hej Ă„ vĂ€lkommen 😄

Zando 😳

Postat
Hejsan allihopa!

Jag har mÄnga gÄnger suttit och lÀst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. HÄller just nu pÄ med att vÀlja ut en sampler att köpa. Det lutar Ät en Akai MPC-1000. Den Àr tÀnkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser sÄ Àr jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lÀra sig. Jag har fortfarande svÄrt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det Àr jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll.

Ha det fint, folk!

/Jade

Tjenare!

mycket bra val 😄

btw.. vilken genre Àr du inom?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.