Jade (oregistrerad) Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 Hejsan allihopa! Jag har mÄnga gÄnger suttit och lÀst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. HÄller just nu pÄ med att vÀlja ut en sampler att köpa. Det lutar Ät en Akai MPC-1000. Den Àr tÀnkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser sÄ Àr jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lÀra sig. Jag har fortfarande svÄrt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det Àr jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll. Ha det fint, folk! /Jade
Neko Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 (redigerat) VĂ€lkommen till forumen! Hoppas att du kommer att ha det bra hĂ€r! đ RĂ„d fĂ„r du sĂ€kerligen đ Inom vilken genre jobbar du mest? Redigerat 20 mars 2004 av Neko
Nikke K Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 hej och vĂ€lkommen! vad sysslar du med för musik dĂ„? đ
patrik Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 Hallo and welcome to forum @ studio.se... Vafalls! Varför har jag för vana att skriva engelska i forum đ Ta-taa!
Mattis Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 liczby x przy podstawie a, liczba rzeczywista y równa wykladnikowi potegi.. Vafalls! Varför har jag för vana att tala polska sÄ fort polisen tar mig =D
insolitus Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 liczby x przy podstawie a, liczba rzeczywista y rĂłwna wykladnikowipotegi.. Vafalls! Varför har jag för vana att tala polska sĂ„ fort polisen tar mig =D Tummen upp! đ Haha...
Carl_B Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Hejsan allihopa! Jag har mĂ„nga gĂ„nger suttit och lĂ€st studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. HĂ„ller just nu pĂ„ med att vĂ€lja ut en sampler att köpa. Det lutar Ă„t en Akai MPC-1000. Den Ă€r tĂ€nkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser sĂ„ Ă€r jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lĂ€ra sig. Jag har fortfarande svĂ„rt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det Ă€r jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll. Ha det fint, folk! /Jade Tjenare! mycket bra val đ btw.. vilken genre Ă€r du inom?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.