Dark Of Light Postat 2 januari Postat 2 januari Har kommit kanske en 10-15 cm här och det kanske kommer något mer senare.
Dark Of Light Postat 2 januari Postat 2 januari 13 minuter sedan sa CHAE: Saknar @Memphis bara för det🥺💔 Jåh!!!! 😳 Nu dags för Chinatown. Ja, filmen alltså.
Dark Of Light Postat 2 januari Postat 2 januari Å andra sidan så är det många man saknar här... Livet passerar revy i det Längstah.
Fidden Postat 2 januari Postat 2 januari Samma resultat mot både USA och Lettland, men väldigt olika matcher får man säga. Klara för semi.
slejnard Postat 2 januari Postat 2 januari Kul! 🤩 lyckades missa matchen förutom sista fem minuterna. Så är det ibland.
CHAE Postat 3 januari Trådstartare Postat 3 januari 1 dm snö under kvällen och natten🌨️ - 2 grader och nordlig vind.
slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari Ni har då iaf inte -25 ute. Det kan ju vara en tröst för er i snön. Bara hålla i och hålla ut.
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari Snö och grejer här å. Men Maduro är haffad och jag ställer mig nog ändå positiv till det.
Neosus Postat 3 januari Postat 3 januari Och Sushi är INTE nödvändigt just nu! https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pJ35d/polisens-uppmaning-till-stockholmarna-sushi-ar-inte-nodvandigt
CHAE Postat 3 januari Trådstartare Postat 3 januari 1 timme sedan sa Fidden: Snö och grejer här å. Men Panduro är haffad och jag ställer mig nog ändå positiv till det. Snö även här. Då blir det ett helvete för alla som pysslar med scrapbooking och/eller limmar ihop stentroll☹️ 1
CHAE Postat 3 januari Trådstartare Postat 3 januari Hade en idé om att åka ner till fader och broder redan igår morse. Hade jag gjort det hade jag med största sannolikhet hamnat i den där helvetiska bilkön vilket varit obra.
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari Jaha, kö till helvetet, kanske är populärt med den där värmen såhär års... 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.