Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan (redigerat) Sov ni. Jag har koll på Btw, RIP Bob Weir. Bob Weir Redigerat 12 timmar sedan av Dark Of Light
slejnard Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 9 timmar sedan sa Neosus: Jag brukar joxa med saturation, kompressor, eq och sedan ställer jag nivån så att det blir lixom varken för mycket eller för lite! Så gör ja! Ok bra tips. Det jag undrar är hur mycket de ska panoreras om det är stereo. Sätter du 100% höger och vänster? morn å KPD! ☕️
Neosus Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 23 minuter sedan sa slejnard: Ok bra tips. Det jag undrar är hur mycket de ska panoreras om det är stereo. Sätter du 100% höger och vänster? morn å KPD! ☕️ Beror på hur man vill ha mixen! I Wasted Time körde jag 60% och sedan tar jag bort allt under 350 och över 10k. Man behöver inte alltid så mycket diskant i cymbaler men för lite diskant låter inte så bra heller. Lagomt är bäst! God morgon! 1
Neosus Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 😄 Nä men det finns nog bättre sätt att mixa trummor! Sådär gör jag det! 1
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Jo. Jag tycker de blir för breda om man pannar för mycket.
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 59 minuter sedan sa slejnard: Jo. Jag tycker de blir för breda om man pannar för mycket. 2
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 59 minuter sedan sa slejnard: Vagott -13° Badväder. 1
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 2 timmar sedan sa Dark Of Light: -13° Badväder. Kallt för å va i Skövde va? KPD!
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 13 minuter sedan sa slejnard: Kallt för å va i Skövde va? KPD! Ja d e d d e, d e d. Men det sägs att kylan är annorlunda söder mot borröver. Luftfuktigheten gör att kylan känns mer här? Fan vet om det stämmer och han är upptagen med Trump...
Neosus Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Jag tror oxå att det stämmer eftersom att norrland är MYCKET bättre..
CHAE Postat 5 timmar sedan Trådstartare Postat 5 timmar sedan Okej, oookeeej, nu kan alla borröver ifrån sitta lugnt i båten ett tag va?😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.