slejnard Postat igår kl 16:06 Postat igår kl 16:06 Vi måste ha postat inom samma sekund CHAE. Jag lite snabbare och bättre såklart. 1
slejnard Postat igår kl 16:08 Postat igår kl 16:08 Är då nytvagad om ni undrar. Man drar sig för å duscha när det är så jävla kallt 🥶 ute! Även om det är varmt inne.
Dark Of Light Postat igår kl 16:33 Postat igår kl 16:33 26 minuter sedan sa slejnard: Vi måste ha postat inom samma sekund CHAE. Jag lite snabbare och bättre såklart. Jag tror han hamnade under för att hans inlägg är större och tyngre. 2
slejnard Postat igår kl 16:34 Postat igår kl 16:34 1 minut sedan sa Dark Of Light: Öh, montera en dusch inomhus också dåråh´. Det skulle man kunna göra.
slejnard Postat igår kl 16:35 Postat igår kl 16:35 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ja, jag menar inlägget på sidan här alltså. Ja förstår 😄👍
CHAE Postat igår kl 17:24 Trådstartare Postat igår kl 17:24 50 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, jag menar inlägget på sidan här alltså. 49 minuter sedan sa slejnard: Ja förstår 😄👍 Jag förstod också🙋🏻♂️
Neosus Postat igår kl 17:25 Postat igår kl 17:25 (redigerat) Jag har uppdaterat dropbox länken förresten, Slej! Nu är jag klar! Redigerat igår kl 17:26 av Neosus
CHAE Postat igår kl 17:29 Trådstartare Postat igår kl 17:29 56 minuter sedan sa Dark Of Light: Öh, montera en dusch inomhus också dåråh´. Det gick ju sådär🙄
slejnard Postat igår kl 17:49 Postat igår kl 17:49 20 minuter sedan sa Neosus: Jag har uppdaterat dropbox länken förresten, Slej! Nu är jag klar! Ska kolla! Inte hunnit. Är så förbålt trött. Förstår inte. Har då börjat med magnesium å vitamin D. Inga myrkryp längre dock 😊☕️. NHL nu kl 19!
slejnard Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Hur mixar ni OH egentligen? I början körde jag maximalt panorerar 100% h/v. Sen en tid ca 40%. Vad är rätt? Hur gör ni? Hur gör neosus?
Fidden Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Jippie, till veckan blir det slask... För övrigt har jag ingen aning hur man ska mixa oh. Min approach är att välja ett preset och sen fippla med vilka cymbaler man ska ha i dagarna sju. 1
Neosus Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Jag brukar joxa med saturation, kompressor, eq och sedan ställer jag nivån så att det blir lixom varken för mycket eller för lite! Så gör ja!
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 12 timmar sedan sa slejnard: Bidade min tid. Ja.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.